دستور العمل ها و نکات آشپزی دسته ای ملیسا برای افراد پرمشغله | همسلی + همسلی


وقتی زمان به نفع شما نیست، تغذیه و مراقبت از خود بسیار طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد، بنابراین در اینجا نکات و دستور العمل‌هایی وجود دارد که می‌توانید در صورت کمبود زمان یا نیاز به عشق، دسته‌ای بپزید یا آماده کنید.

پخت و پز دسته جمعی برای مواقع پرمشغله بسیار صرفه جویی می کند و دوستی با فریزر یک نکته تغییر بازی برای مادران تازه وارد، والدین پرمشغله، مواقعی است که بیمار هستید یا در حال بهبودی هستید یا از دیگران مراقبت می کنید. شما واقعاً می توانید از طریق غذای مقوی و ساده مراقبت را هدیه دهید.

در اینجا 6 نکته برای آماده کردن غذا وجود دارد که به شما در یک دوره شلوغ کمک می کند:

  1. تخم مرغ را آب پز کنید، تعداد زیادی از آنها! اینها همیشه یک پایه عالی برای یک سالاد هستند یا آنها را در سوپ رشته فرنگی بریزید یا فقط برای یک صبحانه یا میان وعده در حال حرکت بسته بندی کنید.
  2. مقداری سبزیجات را کباب کنید هر سبزی که در اطراف دارید، همه را خرد کرده و با مقداری سیر و روغن تفت دهید. به تنهایی یا مخلوط با کینوآ یا با مرغ باقی مانده عالی است.
  3. مقداری کینوا، عدس یا رشته فرنگی بپزید. کینوا واقعاً خوب نگه می‌دارد و با سبزیجات، کاری باقی‌مانده یا حتی با انواع توت‌ها و کمپوت در صبح ترکیب می‌شود. نودل های سوبا به خوبی سرد عمل می کنند، فقط مطمئن شوید که آنها را زیر مقدار زیادی آب سرد بشویید و بعد از پخته شدن در مقداری روغن بریزید.
  4. پستو، سس یا دیپ درست کنید. بسته به چیزی که در اطرافم می‌خوابم، مال من همیشه تغییر می‌کند، بنابراین هر چیزی را که دارید با هم ترکیب کنید – این یک افزودنی دوست‌داشتنی برای هر غذایی است. این نم نم گیاهی را امتحان کنید که فورا همه چیز را خوشمزه می کند.
  5. یه چیز شیرین آماده کن مهم نیست که چه چیزی، من همیشه توپ های شادی را در یک شیشه شیشه ای در یخچال خود دارم (دستور العمل زیر). ایده آل برای بازدید کنندگان گرسنه و برای بیرون بردن با شما. یا می‌توانید مقداری خمیر کوکی آماده کنید و آن را فریز کنید تا زمانی که یک کوکی می‌خواهید یا بازدیدکنندگانی دارید، می‌توانید آن را در فر قرار دهید تا نهایت لذت را به دست بیاورید!
  6. سوپ، خورش، کاری خود را دو یا سه برابر کنید یا هر وعده غذایی یک قابلمه ای که در حال پختن هستید، سپس قسمت های باقی مانده را در ظرف ها تقسیم کنید و روی آنها برچسب بزنید و تاریخ گذاری کنید تا فراموش نکنید چه چیزی در آنها است. اگر قابلمه ای به اندازه کافی ندارید، می توانید مواد خود را بین دو تابه متوسط ​​تقسیم کنید. (دستور پخت زیر)

دستور پخت دسته ای برای زندگی پرمشغله:

فروشگاه کمد سوپ کلم و لوبیا
این سوپ کلم و لوبیا یک سوپ مقوی فروشگاهی ساده است که تنها در 20 دقیقه انجام می شود و اگر به جای روغن نارگیل از روغن نارگیل استفاده کنید، گیاهی است. هر گونه سبزی خشک شده به خوبی در اینجا کار می کند، اگر برخی از گیاهان زمستانه مانند رزماری یا آویشن را می کارید، چند شاخه معطر اضافه کنید. کلم پیچ را با اسفناج، شاتوت یا هر سبزی برگ دار عوض کنید.
دستور غذا را دریافت کنید.

دوشنبه مینسترون
مینسترون برای من آرامش دوران کودکی است. در اینجا دستور العمل من با الهام از مینسترون ایتالیایی OG ارائه شده است، اما همیشه کمی متفاوت است، بسته به چیزی که من باید از آن استفاده کنم و همیشه پنیر در بالای آن وجود دارد. من دوست دارم آن را در «روزی که از کار افتاده» درست کنم، زیرا خوردن دوز خوب سبزیجات آسان است و دلچسب و حجیم است. برای فردا برای گرم کردن مجدد اضافه کنید.
دستور غذا را دریافت کنید.

عدس نارگیل سریع
ترشی پیاز همه چیز را بهتر می کند و این یک شام سریع، ارزان و شاد است. عدس قرمز در کمتر از 20 دقیقه نرم می شود، بنابراین آنها همیشه در حالت آماده به کار در من هستند. باقیمانده غذاها را در فریزر بریزید تا همیشه چیزی دوست داشتنی برای انتظار داشته باشید.
دستور غذا را دریافت کنید

فلفل دلمه ای گیاهی عدس
عدس سبزی چیلی یک غذای دنج برای همه اعضای خانواده است. درست کردن آن آسان است، سازگاری آن ساده است، برای پخت دسته ای مناسب است و به راحتی در یک فلاسک داغ قابل حمل است یا به یک لیوان بزرگ برای گرم کردن منتقل می شود. این یک گزینه عالی برای اضافه کردن به هر گونه سبزیجات از قبل برشته شده یا باقیمانده آن است.
دستور غذا را دریافت کنید.

وعده های غذایی فوق العاده سریع برای زندگی های پرمشغله:

سس پاستا کلم بادام هندی
این سس پاستا بادام هندی، کلم پیچ، سیر و نخود فرنگی یک سس سبز خامه‌ای با احساس خوب، آرامش‌بخش و خامه‌ای است. از آجیل ها صاف و خامه ای است و یک سس ماکارونی وگان دوست داشتنی ایجاد می کند. می توانید این را از قبل درست کنید و فریز کنید تا وقتی یک شام سریع از ماکارونی فرا می رسد، دوباره آن را گرم کنید و در ماکارونی خود هم بزنید.
دستور غذا را دریافت کنید.

گل کلم، رشته فرنگی کلم پیچ
زمانی که سبزیجاتی دارم که نیاز به مصرف دارند، این بهترین انتخاب من است، پس خیالتان راحت باشد، پس با کلم بروکلی، کلم یا هر سبزی دیگری که در اطرافتان دراز می‌کشید و نیاز به عشق دارد، عوض کنید. یک تخم مرغ سرخ شده روی آن اضافه کنید یا اگر می خواهید شستن را به حداقل برسانید، آن را کنار بگذارید. یک غذای خوشمزه که در کمترین زمان آماده می شود.
دستور غذا را دریافت کنید.

تخم مرغ باقالی پخته شده یک تابه
این تخم‌مرغ پخته شده با لوبیا سیاه بسیار ساده و سریع، یک برانچ سبز روشن سریع و شاد است. برای آن روزها فکر می کنید چیزی برای خوردن ندارید جز یک گشت و گذار سریع در کمدهای خود و می توانید در کمترین زمان چیزی خوشمزه درست کنید.
دستور غذا را دریافت کنید.

میان وعده های شیرین برای زندگی های پرمشغله:

کوکی‌های تاهینی
این کوکی ها از کتاب آشپزی من Eat Green بسیار آسان و بسیار خوشمزه هستند. خمیر به خوبی یخ می زند پس دو برابر کنید و نصف آن را برای یک روز بارانی ذخیره کنید. فقط یخ زدایی کنید، سپس قبل از قرار دادن در فر به قطعات برش دهید.
دستور غذا را دریافت کنید.

لقمه های موز شکلاتی منجمد
اینها برای لذت بردن در تمام تابستان عالی هستند. درست کردن آن‌ها چند دقیقه طول می‌کشد و سپس در فریزر نگهداری می‌شوند تا یک میان‌وعده یخ‌زده کوچک داشته باشید تا هر زمان که دوست داشتید از آن لذت ببرید.
دستور غذا را دریافت کنید.

توپ های شادی
این ترافل های خوشمزه از کتاب آشپزی من Eat Happy فقط 5 ماده دارد و می توان در چند لحظه کنار هم ریخت. برای خوردن میان وعده یا تحت تاثیر قرار دادن مهمانان لحظه آخری در یخچال عالی است.
دستور غذا را دریافت کنید.

برای دستور العمل ها و نکات بیشتر، به وب سایت من www.melissahemsley.com سر بزنید یا در اینستاگرام با من به روز باشید @melissa.hemsley



رژیم لاغری سریع