در همه چیز مراسم پیدا کنید. | پیوند تناسب اندام


با پایان یافتن فصل تعطیلات ، ما باید تغییرات بزرگی در نحوه جشن خود ایجاد کنیم. دیدارهای خانوادگی متفاوت است. اما چیزی که تغییر نکرده ، غذای خوشمزه ای است که از آن لذت بردیم. فراموش کردن ورزش را آسان تر می کند. در این زمان از سال ، می خواهیم از شما بخواهیم که در مورد سلامت و تناسب اندام خود مصمم باشید. حرکت به سال جدید و اتخاذ تصمیماتی که برای آن قابل دسترسی است آسان خواهد بود. اینو میگیری می تواند در سال 2021 بهتر باشد.

دستور العمل های نوشیدنی تعطیلات

برای همه نوشیدنی های تعطیلات ، فیل باید یک قوطی نان سنگین با الکل کافی مخلوط کند. ما می خواهیم شما را با یک نوشیدنی مطمئن پر کنید که فصل را روشن می کند.

* این دستور العمل همچنین شامل یک روش سالم برای تهیه رویه کیک نارگیل است.

روکش نارگیل:

عناصر:

  • یک اونس روغن نارگیل (14 اونس) در دسترس است
  • 1-3 قاشق غذاخوری پودر قند
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

دستورالعمل ها:

    1. روغن نارگیل را در یک کاسه بریزید.
    2. از میکسر دستی یا میکسر دستی خود در مخلوط کن آشپزخانه بزرگ خود به مدت حدود 20 دقیقه استفاده کنید تا نان نرم و پفکی شود.
  • شکر را اضافه کنید ، عصاره بگیرید و همه مواد را مخلوط کنید.

مهم: در یخچال بگذارید تا آماده استفاده شود.

اسموتی نعناع نازک ؛

عناصر

  • 1 فنجان شیر بادام شیرین نشده
  • 1 اسکوپ پودر پروتئین وانیل
  • یک عدد موز
  • 1 فنجان یخ
  • نعناع 1/2 قاشق چایخوری

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را خوب مخلوط کنید.
  2. داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و روی آن را با خامه نارگیل و آب نبات نعناع خرد شده بریزید.

بنوش! یا به اشتراک بگذارید هر زمان که بخواهید آن را در مهمانی تعطیلات داشته باشید ، سرگرم کننده خواهد بود.

حرکت به سمت موسیقی

بهترین قسمت تعطیلات موسیقی است. اما بگذار صادق باشم. طراحی نشده است که همه آنها را جابجا کند. هنگام تمرین ، آهنگهای قدیمی را مسخره نکنید. برای کمک به عرق کردن ، ما یک لیست پخش از همه غذاهای مورد علاقه شما در تعطیلات تهیه کرده ایم.

https://open.spotify.com/playlist/7cxO1aOG8QfukoO33JVBaa؟si=Fa8pmewKQbajNwLCyLhrTQ

یک ماه

این ماه بر YOGA تمرکز کردیم. ممکن است ما آن را راهی برای ورود به انواع پیچ ها بدانیم ، اما این نیز یک عمل الهی است که به وحدت جسم و ذهن کمک می کند. این زمان از سال مهمتر از همیشه برای داشتن تناسب اندام و سلامت است. وقتی استرس یا پرخوری عادی می شود ، استراحت از یوگا می تواند سیستم شما را جوان کرده و بهبود بخشد.

در اینجا برخی از فواید یوگا آورده شده است

  1. استرس و افسردگی (کاهش کورتیزول)
  2. اضطراب را برطرف می کند (با کشف آرامش)
  3. بهبود سلامت قلب با کاهش کلسترول
  4. با بهبود خواب ، ملاتونین را افزایش می دهد.
  5. قابل انعطاف تعادل و قدرت را بهبود می بخشد

https://www.healthline.com/nutrition/13-benefits-of-yoga

یوگا نمی تواند در مورد چیزهای شگفت انگیز صحبت کند بدون اینکه نحوه انجام آن را نشان دهد. این ماه کبوتر است (یا اگر می خواهید بیرون بروید) اکا پادا راجاکاپوتاسانا)نمی تواند به باز شدن لگن و گوش کمک می کند. کمر را طولانی می کند و فشار بر قسمت پایین کمر را کاهش می دهد.

ما چهار تفاوت کبوتر را به اشتراک می گذاریم. پس از تسلط بر ژست “کبوتر بر روی پرچ” ، دیگران را کاوش کنید تا ژست مناسب شما را بیابند.

شکل کبوتر

  • با یک میز مستطیلی شروع کنید.
  • با دست راست زانوی راست خود را به جلو حرکت دهید. ساعت دو ، زانوی راست خود را خم کنید.
  • پای چپ خود را تا جایی که باسن شما اجازه می دهد به عقب بکشید.
  • باسن خود را روی زمین نگه دارید. اگر باسن شما زاویه دار نباشد ، پشت شما نیروی غیر ضروری خواهد داشت. شما نمی توانید باسن خود را به طور کامل باز کنید.
  • اگر در عضلات راست دست خود مقاومت عمیقی احساس نمی کنید ، پای راست خود را به آرامی به سمت چپ حرکت دهید. تمرین کنید که پاها را موازی با لبه جلویی تشک خود قرار دهید
  • ران راست شما باید به سمت بیرون بچرخد و ران چپ شما باید کمی به سمت داخل بچرخد. این امر به زانو فشار وارد می کند.
  • بسته به احساسی که دارید ، در حالی که باسن خود را به جلو و پایین فرو می برید ، بازوهای خود را صاف نگه دارید. مرحله 2 روی کف آنها قرار می گیرد و مرحله 3 قفسه سینه را روی زمین قرار می دهد و بازوهای شما در مقابل شما کشیده می شوند.
  • بازدم کنید و شکم خود را رها کنید تا باسن به طور کامل بیرون بیاید. این موقعیت را برای 10 تا 5 دقیقه نگه دارید.

عضو ویژه

هر ماه ، ما کسانی را که دارای انگیزه هستند برجسته می کنیم و به ما انگیزه می دهیم تا به جلو حرکت کنیم. بنابراین سنگین ترین کاری که تا به حال تبلیغ کرده اید این است که مداد یا پنج مداد خود را تکمیل کنید.ث ماراتن نکاتی را از کامی ، عضو ویژه این ماه دریافت کنید کامسایسگو

در نتیجه ، او بیش از 100 پوند وزن کم کرد و آن را به یک شیوه زندگی تبدیل کرد. این که او در خانه ورزش می کند یا ورزش می کند مانع رسیدن او به اهداف تناسب اندام نمی شود. این کار به عنوان یک عادت کاهش وزن شروع شد و برای او آیه جدیدی شد: “هدف زندگی طولانی و سالم است”.

برای اطلاع از نکات ورزشی ، Kammie را در اینستاگرام (kamsaysgo) دنبال کنید و انگیزه های خود را به اشتراک بگذارید.

از برنامه ما استفاده کنید

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن به تمرین شما است.

از زمانی که دوستی را به باشگاه آورده اید ، برنامه ما مهمانان وحشتناکی داشته است.

  • خرید 5 روزه مجوز رایگان با کوپن
  • برنامه کلاسها را مشاهده کنید
  • FC @ Home را دریافت کنید
  • حالا یک عضو

برنامه را امروز بارگیری کنید.

این پایان نیست

اکثر ما نمی توانیم منتظر پایان سال 2020 باشیم. در سال جدید ، امیدوارم چیز بهتری را به ارمغان بیاورید. حتی اگر هیچ اتفاقی در دنیا نیفتد ، شما همیشه این قدرت را دارید که خوشبختی خود را بسازید. هر چقدر هم کوچک ، شروع به تعیین اهداف دست یافتنی خود کنید ؛ یادت باشد، تو تنها نیستی. امروز در Fitness Connection به ما مراجعه کنید تا عرق کنید یا “سلام” کنید. ما همیشه از دیدن شما خوشحال می شویم.



دیدگاهتان را بنویسید