در اینجا چهار راه برای قوی ماندن در طول روز بدون کافئین آورده شده است


‘بیدار! بوی قهوه یکی از دلایل آن است. اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید قول یک جام قوی است ، شما تنها نیستید. برای بیشتر مردم، این یک شرط بیشتر نیست. در حقیقت ، اکثر قهوه خورها مستقیماً در طول روز مشروب می نوشند ، اما اتکا به کافئین برای مزایای انرژی یک روز کامل می تواند عوارض جانبی داشته باشد. اگرچه ما به شما نمی گوییم برای یک فنجان قهوه خوب از هم جدا شوید ، اما راه های دیگری وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر ، خود را بیاورید. بنابراین ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما بیاموزیم که چگونه بدون کافئین زندگی کنید.

علل کم بودن انرژی

اگر مخزن گاز دارید ، می توانیم آن را تهیه کنیم. ترک کافئین آسان تر از انجام آن است. اگر احساس می کنید کشیده شده اید یا می خواهید به خانه بروید و روی مبل خود بمانید ، یک فنجان کافئین اضافی تنها نجات شما خواهد بود. با این حال، اگر به منبع خستگی دائمی خود برسید چه؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و شیوه زندگی. اغلب اوقات کم خوابی است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیمارییک سوم بزرگسالان هفت ساعت خواب شبانه را توصیه می کنند. علاوه بر شبهای بی خوابی ، عوامل دیگر می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (استرس ، افسردگی و اضطراب) ؛ سبک زندگی (ورزش بیش از حد و رژیم غذایی ناسالم) و شرایط سلامتی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های خود ایمنی)

بنابراین در اینجا قبل از اینکه یک فنجان قهوه اضافی بخورید 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد؟

مطابق با سازمان غذا و داروی آمریکابرای یک فرد بالغ سالم ، 400 میلی گرم کافئین در روز به طور کلی معادل مقدار موجود در چهار یا پنج فنجان قهوه است. اما مراقب باشید: چای سیاه و سبز ؛ این ماده در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله شکلات و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. بنابراین شما باید این منابع دیگر را نیز حساب کنید.

همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت تحمل خود را دارد. اگر با بدن خود سازگار باشید ، محدودیت های شما به احساس شما بستگی دارد. مثلا، تو گیج شده ای. اضطراب اگر سردرد یا مشکلات دستگاه گوارش دارید ، ممکن است بیش از حد غذا بخورید. اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف می کنید ، ممکن است در خوابیدن در شب مشکل داشته باشید. خواب را مختل می کند و شما را در طول روز بیشتر خسته می کند و چرخه معیوب را می شکند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه زندگی بدون کافئین کلیدی است.

چگونه در طول روز بدون کافئین پر انرژی باشیم

H20 بیشتر بنوشید

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا از نظر مایعات مایع هستند ، اما جایگزین آب نیستند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند. بنابراین اگر بدانید که مایعات کافی در طول روز دریافت نمی کنید ، میزان نوشیدن آب افزایش می یابد.

فقط یک تغییر ساده وجود دارد نشان داده شده خستگی؛ اگر می خواهید بیدار و پر انرژی باشید ، مشروب را ادامه دهید تا مشکلات حافظه مانند خواب آلودگی و گیجی را کاهش دهید.

اما اگر افزایش مصرف خود دشوار است ، داشتن یک بطری آب در نزدیکی که به شما در رسیدن به هدف کمک می کند ، می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. و سپس این روش ساده هیدراتاسیون در هزینه شما صرفه جویی می کند و به پایداری بیشتر شما کمک می کند. مثل بردن هیئت مدیره است.

غذاهای هیدراته مصرف کنید

میوه ها و سبزیجات ، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ، فواید جدی دارند. پر از آب هستند. بنابراین شما با خوردن مواد مغذی مناسب برای خود نیازهای هیدراتاسیون خود را برآورده می کنید. در واقع ، 20 درصد شما روزانه به مایعات نیاز دارید می تواند از غذا ناشی شود.

میوه ها و سبزیجات آبدار بیشتری اضافه کنید (به عنوان مثال هندوانه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، فلفل دلمه ای). فلفل) تا جایی که می توانید از غذای خود بخورید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی با سبزیجات با استرس کمتری همراه است علت انرژی کم!

حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید چیست؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در یک مطالعه PeerJگرفتن، ورزش با کیفیت بهتر خواب بخصوص در افراد مبتلا به بی خوابی همراه است. ورزش یکی از بهترین مسکن های استرس است و تحقیقات نشان داده است که می تواند اضطراب و افسردگی را افزایش دهد. علاوه بر این ، می تواند به فعالیت بدنی کمک کند تا شما را برای خوابیدن در زمان مناسب آماده کند.

همبستگی: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

ماهی را بیرون بیاورید

آیا انرژی شما در محل کار کم است؟ برای تنفس هوای تازه بیرون بروید. بودن در طبیعت ؛ به ویژه قرار گرفتن در معرض نور خورشید با سلامت روانی بهتر همراه است زیرا انرژی طبیعی را افزایش می دهد. مطابق با پژوهشاین می تواند خستگی دیدن مغز شما را خنثی کند.

نمیشه ترک کرد؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای داشتن وزوز طبیعی کافئین را کنار بگذارید

کافئین اغلب با کافئین “درمان” می شود. اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید میزان چاقی خود را افزایش دهید. ذخیره طبیعی انرژی خود را افزایش دهید ؛ برای پر کردن آب ؛ رژیم غذایی سالم داشته باشید. ورزش وقت خود را در طبیعت بگذرانید.

شما می دانید چگونه بدون کافئین قوی بمانید. وقتی خسته هستید ، با این نیرو دهنده های طبیعی تماس بگیرید.

اگر هنوز به جامعه ما ملحق نشده اید ، می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و از ورزش و مدیتیشن نامحدود رایگان لذت ببرید. اینها تنها برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید