خودتان را با قدرت دوست داشته باشید. | پیوند تناسب اندام


تمرکز فوریه

ممکن است یک ماه کوتاه باشد ، اما نباید مانع از پایبندی به تصمیمات خود با یک روال جدید تناسب اندام شود. اگر این را نمی دانید ، ما بهترین کلاس های شما را داریم. من بسیار خوشحالم که ماشینهای سطح بالا و مربیان ماهر دارم. امنیت؛ علاوه بر ارائه یک تجربه تمیزتر و بیشتر ، شما همه چیز را برای حفظ سلامت جسمی و روحی خود نیاز دارید.

دستور العمل های بهبودی

بسیاری از ورزشکاران بعد از تمرینات سنگین به خوردن غذاهای تازه و غذا قسم می خورند. بعد از ورزش ، مواد مغذی و پروتئین مناسب در بدن شما می تواند به بازسازی ماهیچه ها کمک کند. برای تسکین درد مفاصل ؛ می تواند بدن را با آب پر کند. این ماه ما تمرکز خود را بر روی غذاهای ساده و ساده می گذاریم.خیابان)

برخی افراد شکلات تلخ را بدون اینکه متوجه مزایای زیادی برای بدن آن شوند ، به تمسخر می گیرند. این نه تنها منبع عالی آنتی اکسیدان ها است ، بلکه کمی بیشتر از شیر و شکر سفید نیز دارد. شکلات تلخ می تواند کمک کننده باشد.

  • جریان خون را بهبود می بخشد
  • افزایش HDL (که کلسترول خوب است)
  • فشار خون را پایین می آورد
  • التهاب را کاهش می دهد
  • منیزیم مواد معدنی مهم مانند روی و آهن را وارد بدن کنید

با توجه به اهمیت مکمل های بازیابی و مزایای شکلات تلخ ، تصمیم گرفتیم آنها را مخلوط کنیم تا به راحتی تکان بخورد.

شکلات لاغر dotFIT® بازیابی لرزش

عناصر

  • یک عدد موز
  • 1 قاشق غذاخوری dotFIT® کرم شکلاتی پروتئینی نرم وی
  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو شکلات تلخ
  • 1 فنجان یخ
  • 1 فنجان شیر بادام / جو دوسر
  • 1 قاشق غذاخوری شربت افرا خالص

چند خطی

همه مواد را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود. نی را در یک کاسه بریزید و بنوشید. یا اگر کسی تماشا می کند آن را در لیوان بریزید.

نوع PRO: به جای شکلات تلخ ، بلوبری را امتحان کنید. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، اما طعم شیرین و خوشمزه ای نیز دارند.

آمادگی جسمانی

تمرین شریک

در این ماه کارگاههای آموزشی ما بر کار با شریک تمرکز می کنند. پس بهترین دوستت؟ آیا مهم است؟ فهرستی از فعالیتهایی تهیه کنید که می تواند به شما در حل مشکلات ایمانی شما ، به عنوان یک عضو خانواده یا دیوار (ما تصمیم نمی گیریم) ، کمک کرده و ضربان قلب خود را افزایش دهید. با امکانات بزرگتر ما ، همه اینها را می توان در سالن بدنسازی به راحتی انجام داد.

در تمام این تمرینات از توپ استفاده می شود. اگر نه ، خوب است. فوتبال می توانید یک بسکتبال یا یک گالن آب جایگزین کنید. حتماً بر حرکت بدون تمرکز بیش از حد تمرکز کنید.

پیچ و تاب پزشکی توپ پزشکی

این تمرین همه کارها را انجام می دهد. پشت شریک زندگی خود بایستید و توپ دارو را در مقابل خود بیرون بیاورید. در عین حال ، هر دوی شما در یک جهت می چرخید. وزن را به شریک خود منتقل کنید ؛ سپس برگردید و توپ را از طرف مقابل خود دریافت کنید.

آیا شما شریک دارد؟ قرص را به بیرون بکشید و به آرامی آن را به یک طرف بچرخانید. مکث کرده و به یک طرف بپیچید. نماینده است. این کار را 10 بار ، 2 بار انجام دهید.

پاس پزشکی نشسته بال

سپس شکم و قلب شما آسیب می بیند. اما با هر نوع تمرینی ، به خوبی می سوزد.

اگر شریک زندگی شما کارهای دیگری انجام نمی دهد ، دلسرد نشوید. هنگامی که به اوج بحران رسیدید ، سر خود را برای چند ثانیه صاف نگه دارید و سپس توپ را به عقب پرتاب کنید. این کار را 10 بار انجام دهید.

پاس پزشکی Crunch Pass

Medicine Ball Crunch Pass و اعتماد کلیدی هستند. روی شکم شما تاثیر می گذارد. این نه تنها بریس ها و شانه ها را کار می کند ، بلکه به شما امکان می دهد دست ها و چشم های خود را تنظیم کنید. پروانه ها نیازی به استفاده ندارند.

آیا شما شریک دارد؟ نگران نباش. به جای انحراف توپ ، آن را مستقیم به بالا پرتاب کرده و هنگامی که به اوج بحران خود رسیدید آن را بگیرید. این کار را 15 بار انجام دهید.

رول تخته پزشکی توپ پزشکی

اگر فکر می کنید که چوب زدن معمولی برای سوزاندن هسته شما کافی است ، ممکن است بخواهید مقداری دیگر به آن اضافه کنید. Medicine Ball Plank Roll و حرکات اضافی شانه های شما نیز از شما تشکر خواهند کرد.

فقط انجام یک تمرین سرگرم کننده است. توپ را با دست راست جلوی خود بچرخانید. بازوی راست را به حالت عمودی برگردانید ، بازو را دراز کنید و توپ را با بازوی چپ به عقب بچرخانید. نماینده است. این کار را 8 بار ، 2 بار انجام دهید. سپس شروع به تعویض دست کنید و این کار را تکرار کنید.

ویژگی های اعضا

اعتقاد و تناسب اندام یکی از اعضای ویژه این ماه است paradox_world_نمی تواند این که آیا در ورزش ایروبیک شرکت می کنید یا در خارج از باشگاه دیوانه می شوید؟ الویرا همیشه توصیه های شگفت انگیزی می کند. او هرگز تسلیم نشد. من تسلیم نخواهم شد. مطمئناً پشتکار داشته باشید. او در هر زمان در طول سفر خود انگیزه واقعی برای هر کسی است. ترک کردن paradox_world_ او برخی از نظرات علمی خود را در اینستاگرام دریافت کرد.

برنامه

وقتی صحبت از برنامه Fitness Connection می شود ، هیچ رقابتی وجود ندارد. این یک راه عالی برای رساندن اهداف خود به برگه ها و ماندن در مسیر است.

برنامه ما به شما کمک می کند با تناسب اندام سفر تناسب اندام خود را افزایش دهید.

  • تمرینات را پیگیری کنید
  • کلاسها را بیابید و سازماندهی کنید
  • Get Home @ Fitness Connection
  • برای محصولات بدنسازی جایزه بگیرید
  • چالش ها و اهداف را تعیین کنید

برنامه را امروز بارگیری کنید.

مراقب خودت باش

ما با سرعت نگران کننده ای سال 2021 را پشت سر می گذاریم. فراموش نکنید که کمی وقت بگذارید و آنچه را که دوست دارید در مورد خود بیان کنید. آیا این استقامت شماست؟ قابلیت بازی با یک دست؟ یک باند زیبا روی بینی شما؟ در هر صورت ، به یاد داشته باشید که مراقبت از خود و دوست داشتن خود بسیار مهم است. در صورت افسردگی یا نیاز به بلند کردن من ، از توقف دریغ نکنید. ما دوست داریم روحیه خود را بالا ببریم و توجه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید