توصیه هایی برای بیماران روانی در سال 2021


آیا با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنید؟ بسیاری از مردم از اضطراب ، افسردگی ، افسردگی و سایر مشکلات سلامتی رنج می برند. بدیهی است که COVID-19 و تغییر شیوه زندگی از اینجا نقش مهمی ایفا می کند ، اما ممکن است این تنها دلیل رنج شما نباشد. رسیدن به پایان سلامت روانی کار آسانی نیست و اغلب به مشاوره تخصصی نیاز دارد ، اما در زندگی چیزهایی وجود دارد که شما منتظر آنها هستید و می تواند به شما در سالم ماندن کمک کند. بنابراین ، اگر احساس می کنید در حال گذر از یک بحران هستید ، به خواندن چند نکته که به شما کمک می کند ادامه دهید.

وقت خود را صرف نشان دادن شناخت کنید

تفکر

ابتدا ، باید وقت بگذارید تا خودتان را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی باعث مشکلات سلامتی شما می شود. در برخی موارد ، این ممکن است به اندازه استرس در شغل یا رابطه شما آشکار باشد ، اما گاهی اوقات تشخیص علت مشکل است. اگر می توانید مشکل را شناسایی کنید ، باید راه حلی پیدا کنید.

برداشتن

حذف از اسمارت فون

این روزها معمولاً افراد در پایان هر دقیقه به تلفن همراه ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود متصل می شوند. این می تواند در بهترین زمان دشوار باشد ، اما با غفلت ، درگیری و استرس در اخبار و رسانه ها ، می تواند نقش مهمی در رفاه شما داشته باشد. رهایی موقت می تواند فوق العاده شفابخش باشد و به شما کمک می کند تا آرام و در آرامش باشید.

مدیتیشن کنید

مدیتیشن کنید

به دنبال این ، مدیتیشن چیزی است که بسیاری از مردم در مورد COVID-19 به آن روی آورده اند. وقتی 5 یا 10 دقیقه استراحت می کنید انجام آن در خانه راحت تر است و همانطور که من به آن عادت می کنم می تواند نقش مهمی در بهبود و طول عمر شما داشته باشد.

با یک متخصص صحبت کنید

با یک متخصص صحبت کنید

اگر احساس می کنید که سلامت روان شما به هر نحوی بر زندگی شما تأثیر می گذارد ، مهم است که یک مشاور در منطقه خود پیدا کنید. این روزها درمان بسیار محبوب است و می تواند راهی عالی برای ریشه یابی مشکلات عاطفی شما باشد ، راه حل ها و راه حل ها را بیابید و در مورد مشکلات خود با شخصی صحبت کنید. شما می توانید برای تحقیق و مقایسه پزشکان منطقه خود با تحقیقات آنلاین ، مانند دستیاران در سن دیگو برای کسانی که در این منطقه هستند ، وقت داشته باشید.

رفتار خوب ایجاد کنید

زندگی سالم

همه می دانند که یک شیوه زندگی سالم برای سلامت روان مهم است ، اما این چیزی است که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل است که باید سبک زندگی سالم را با قرار دادن جنبه های دیگر زندگی خود روی میز قرار دهید. ورزش ، خوردن غذاهای مغذی و خواب کافی.

سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کنید

سرگرم کننده

طاعون زندگی مردم را تغییر داده و به آنها فرصت مدیتیشن داده است. بسیاری از مردم به سرگرمی روی آورده اند و دریافته اند که این یک راه عالی برای گذراندن اوقات فراغت در مقایسه با گذراندن وقت در تلویزیون ، بیرون رفتن برای نوشیدنی و تماشای تلویزیون است. چند سرگرمی را امتحان کنید و کشف کنید که چه چیزی زندگی شما را غنی می کند تا بتوانید زندگی شادتر و سالم تری داشته باشید.

این توصیه باید به همه افراد مبتلا به بیماری روانی در سال 2021 کمک کند و امیدوارم به آنها در زندگی شادتر کمک کند.

آیا این مقاله را پسندیدید؟ به اشتراک گذاشتن “متشکرم!” کمک شما بسیار قابل قدردانی است!

من می خواهم با شما ارتباط برقرار کنم!

شما می توانید مرا پیدا کنید 1 TWITTER 1، TWITER2، فیس بوک اینستاگرام ، مهمترین موارد ،

کلمات / نظرات خود را در زیر بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید