تنفس شما چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند ثابت کند که تنفس مهم است. اما آیا می دانید تکنیک تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را درباره نحوه بهبود الگوهای تنفسی که به شما کمک می کند به اهداف ورزشی خود برسید و از هر تمرین حداکثر استفاده را ببرید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، بهتر است. اکسیژن بیشتری نیاز دارید

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم. اما همچنین سوختی برای ماهیچه های شما است. هرچه بیشتر کار کنید ، بهتر است. هرچه بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز داشته باشد ، بهتر است. بنابراین هنگام ورزش مرتب نفس بکشید. آسیب های احتمالی عضلات را به حداقل برسانید و مطمئن شوید که انرژی مورد نیاز خود را از طریق کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن دریافت می کنید. نمی تواند

ماسک بزنم؟ نپوشیدن؟

با افزایش روزافزون بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر کشور ، ماسک ها به یک ضرورت در هر باشگاه بدنسازی یا مرکز تناسب اندام تبدیل می شوند و علاقه مندان سالم به طور فزاینده ای نگران استفاده از ماسک و ورزش هستند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان داده شود که استفاده از ماسک در جریان اکسیژن در حین ورزش اختلال ایجاد نمی کند. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش شدید ارتباطی ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. بهتر است از طریق بینی نفس بکشید. هوا را مرطوب می کند و آلاینده ها و سایر آلاینده های هوا را تصفیه می کند و میزان آلاینده ها را در ریه ها کاهش می دهد.

تکنیک تنفس مناسب کندی تناسب اندام

برای بلند کردن نفس بکشید

تمرینات تناسب اندام به تثبیت هسته شما کمک می کند و به آسانسور اجازه می دهد تا راحت تر نفس بکشد. تنفس به شما اجازه می دهد هوا را خارج کنید ، که به نوبه خود عضلات شما را گسترش می دهد. بنابراین وقتی بازدم را به آرامی انجام می دهید ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، آهسته ، به آرامی ، به آرامی ، به آرامی.

علاوه بر این ، بازدم هنگام ایستادن در زمان های مناسب برخی از سردردهایی را که برخی از افراد تجربه می کنند ، برطرف می کند.

برای تمرینات قلبی تنفس کنید

کاردیو به تنفس مداوم مانند دویدن یا دوچرخه سواری نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند سرعت تنفس خود را به عنوان یک تمرین دویدن بالا نگه دارند که به آنها کمک می کند تا تنفس خود را اندازه گیری و حتی کنترل کنند. این مقدار اکسید نیتریک را در بدن شما افزایش می دهد ، عروق شما را متسع می کند و میزان خون غنی از اکسیژن را که ماهیچه ها دریافت می کنند افزایش می دهد. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی عضلات را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای یوگا نفس بکشید

سایر کارهای معمول مانند یوگا و پیلاتس به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و انجام ورزش بهتر متکی هستند. این تمرینات نتیجه تنفس آرام و عمیق از طریق بینی است. اگر تنفس نمی کنید و تنفس نمی کنید ، بدن شما ممکن است تنش کرده و بسته شود. این برعکس یوگا و سایر روالها است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

ما یک مرکز تناسب اندام با هر دو دستگاه تمرین فردی و تمرینات برای تجربه بیشتر تمرین اجتماعی هستیم. برای ارائه به ما ؛ وب سایت ما را مطالعه کنید تا درباره ورزش با علاقه بیشتر بدانید. ما اینجا هستیم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید