تناسب اندام بهترین غذاها برای شما برای تناسب اندام سالم


مواردی وجود دارد که شنیده اید ، اما همه آنها کالری بالایی ندارند. به سادگی کالری سوزی نیست. نوع کالری دریافتی مهم است. این بدان معناست که غذاهایی که می خورید می تواند تأثیر زیادی بر کاهش وزن و عضله سازی شما و همچنین سلامت قلب شما داشته باشد. هضم مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامتی” می نامیم.

آیا به پیوستن به برنامه سلامت سازمان علاقه مند هستید یا به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید؟ در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید در رژیم غذایی خود رعایت کنید آورده شده است.

1 بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (بیشتر)

برای حفظ سلامت بدن ، سرطان ، آنتی اکسیدان ها برای محافظت در برابر بیماری های قلبی و سایر شرایط در طول زمان مورد نیاز است.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و باید در رژیم غذایی خود غنی باشند.

2 نان و غلات سبوس دار

آیا می خواهید یک ورزش انجام دهید؟ شما باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای کار طولانی مدت یا انجام کاری را دارید که کالری بیشتری بسوزاند. این به معنی مصرف کربوهیدرات است. اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید مهم است.

غذاهایی مانند نان های غلات سبوس دار و غلات حاوی انواع کربوهیدرات هستند که به شما در حفظ توانایی ورزش در طول زمان کمک می کند.

3 سلیمان و ماهی

هیچ چیز بهتر از یافتن منبع پروتئین نیست. امگا 3 سرشار از آمینو اسید است که از سلامت قلب حمایت می کند و به عضله سازی کمک می کند. خوردن سلیمان می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت داشته باشد.

4 لوبیا و آجیل

چه گیاهخوار باشید و چه نباشید. این که آیا منابع پروتئینی شما را مخلوط می کند یا نه. حبوبات و آجیل ها طیف وسیعی از غذاهای غنی از پروتئین را ارائه می دهند.

انواع لوبیا سیاه به برگر اضافه شده و در کنار آن سرو می شود. نخودها هموس هستند. قابل استفاده در سالاد و سایر غذاها.

5. آووکادو

اگرچه زمانی تصور می شد که چربی باید اجتناب شود ، اما ما به این نتیجه رسیده ایم که غذاهای سرشار از چربی اشباع شده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو از این نظر منحصر به فرد است که حدود 77 درصد چربی دارد که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبز برگ

اسفناج ، مرکبات و سایر سبزیجات حاوی ویتامین C هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کند. کلسیم حاوی آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین است. اگر سالاد خوار نیستید ، می توانید از آب میوه های تازه و آب میوه ها برای دریافت ویتامین های مورد نیاز روزانه خود استفاده کنید.

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

وقتی بدانید که تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و وزن نیست ، می تواند شما را با برخی از روش هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود بخشید متفاوت کند.

توصیه های تغذیه ای که در Kennedy Fitness ارائه می دهیم تنها دلیل یکی از برنامه های بهداشتی مورد اعتماد ما در South Jersey نیست. اما قطعاً مهم است که بدانید برای سلامت کلی بدن خود چه چیزی بپوشید. نمی تواند



دیدگاهتان را بنویسید