تابستان اسناکین من را منفجر کرد.


ما در نیمه راه سال هستیم. این یک فرصت عالی برای تأمل در مورد همه چیز است که در زندگی شما می گذرد. به اهدافی که دنبال کرده اید یا آنچه که هنوز دنبال می کنید فکر کنید. این ماه دستور عالی برای تناسب اندام تابستانی. ما در مورد ایده های سالم و تمرینات سرگرم کننده صحبت خواهیم کرد.شیطان در جزئیات است

روز ملی تخم مرغ در این ماه جشن گرفته شد. به عنوان غذا ، مزایای سلامتی آنها ؛ تقریبا همه کاره. آنها پایه خوبی برای هر وعده غذایی و رژیم غذایی سالم هستند. مانند همیشه ، خوردن متوسط ​​مهم است ، اما تخم مرغ بسیار مفید است.

تخم مرغ

هر کدام 6 گرم پروتئین

نه آمینو اسید ضروری بدن شما نمی تواند بسازد

آنتی اکسیدان ها

بسیاری از مواد مغذی (سلنیوم ، ویتامین B12 ، فسفر)

آنها نیز می توانند کمک کنند.

کلسترول خوب را افزایش می دهد (و بد ، اما خوب به پاکسازی آن کمک می کند)

تری گلیسیرید (با تشکر ، امگا 3)

خطر سکته مغزی و بیماری های قلبی را کاهش می دهد

به افتخار هدیه طبیعی تخم مرغ. ما دستور تهیه یک تخم مرغ خوب را برای دور زدن آماده کرده ایم.

تخم مرغ سالم ضعیف

عناصر

6 عدد تخم مرغ بزرگ

3 قاشق غذاخوری خامه ترش (ساده)

1 قاشق چایخوری خردل دیژون

1 قاشق غذاخوری آب لیمو

1 قاشق غذاخوری نمک

طعم های دیگر اضافه شده است برای طعم بیشتر کمی سس تند یا کمی سیر اضافه کنید. یک یا دو قاشق چایخوری آب ترشی نیز به افزودن کمی زینگ کمک می کند.

بالا: فلفل قرمز کاشی پروشوتو ؛ ریختن آن روی پاپریکای دودی یا هر پوسته تخم مرغی که می خواهید ، آن را سرگرم کننده می کند.


دستورالعمل ها

FITCO DeviledEggs BoilingEggs

بجوشانیدیک قابلمه بزرگ با آب کافی بردارید تا تخم مرغ ها بجوشند. تخم مرغ ها را به آرامی با قاشق اضافه کرده و به مدت 12 دقیقه بپزید.

حمام یخوقتی تخم مرغ ها به جوش آمدند ، آنها را از روی حرارت بردارید و در فریزر قرار دهید ، یا با آب سرد بشویید تا کاملاً خنک شود.

تخم مرغ ها را آماده کنیدروی تخم مرغ ها روی میز ضربه بزنید تا پوسته تخم مرغ شکسته شود. سپس به آرامی پوست آن را بگیرید. تخم مرغ ها را به نصف تقسیم کنید. افقی زرده ها را مخلوط کرده و در یک کاسه بریزید. تکه های سفید را کنار بگذارید.

FITCO DeviledEggs FillingPart1

پرکردنجوهر را به جوهر تا کنید. وقتی کار تمام شد ، ماست اضافه کنید. မုန် ညင်း، لیموناد ، نمک و فلفل را هم بزنید. اگر ظاهر خمیر صاف و یکدست به نظر نمی رسد ، یک قاشق غذاخوری ماست به آن اضافه کنید. چشیدن مواد را به مقدار کم اضافه کنید تا خوشحال شوید.

FITCO DeviledEggs را وارد کنید

پرکردنسفیده تخم مرغ را به هر لوله سفیده تخم مرغ اضافه کنید و روی آن را با تزیین دلخواه خود بپوشانید. بگذارید 5-10 دقیقه خنک شود و سپس لذت ببرید.

پیشنهاد آیا درست کردن یک تخم مرغ پخته کامل دشوار است؟ در اینجا چند نکته وجود دارد: هنگام جوشاندن آب تخم مرغ را اضافه کنید. به مدت 12 دقیقه بپزید. پس از پخت ، بلافاصله تخم مرغ ها را با آب سرد / یخ بشویید تا از پختن آنها جلوگیری شود (این باعث می شود پوسته ها راحت تر جمع شوند).

داستان های گیاهی

به شما گفته اند تمام عمر سبزیجات بخورید. حالا شما آنقدر بزرگ شده اید که می دانید آنها برای سلامتی شما چقدر مهم هستند. برای اینکه مردان روز سبزیجات شما را بخورند (این یک روز واقعی است) ما بر روی برخی از سبزیجات معمولی خارج از سالن ورزشی شما تمرکز کردیم تا از سلامت شما حمایت کند.

کلم بروکلی

کلم بروکلی یک فنجان ویتامین C است که 135 of از ارزش روزانه شما (DV) است. ویتامین K فیبر و فولات نیز زیاد است.

کلم بروکلی FITCO Veggies

هویج

هویج پخته 40 درصد بیشتر بتاکاروتن دارد. به دیابت کمک می کند. این پرتقال به دلیل داشتن کلسیم و ویتامین K به تقویت استخوان ها کمک می کند.

هویج سبزیجات FITCO

کنگر فرنگی

یک کنگر فرنگی متوسط ​​نسبت به یک فنجان زردآلو فیبر بیشتری دارد. آنها حاوی منیزیم هستند ، همچنین منبع عالی فسفر و پتاسیم است.

کنگر فرنگی FITCO Veggies

جوانه بروکسل

سولفورافان ، که طعم بی نظیری به جوانه بروکسل می دهد ، خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آنها التهاب را کاهش داده و قند خون را افزایش می دهند.

FITCO Veggies BrusselsSprouts

چه سبزیجات دیگری دوست دارید؟ آنها احتمالاً سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مهم هستند که برای سالم ماندن به آنها نیاز دارید. برای ما ، طعم مخلوط با تمام سبزیجات بالا در حال حاضر خوشمزه است. از

X- کلاسهای منحصر به فرد

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. در واقع ، ما مجموعه ای شگفت انگیز از کلاس ها داریم که به همه سطوح آمادگی جسمانی اشاره می کند. اگر تازه شروع کرده اید یا به تدریس در کلاس خود نزدیک هستید ، چیزی وجود دارد که قلب شما را تندتر می زند.

کلاسهای FITCO June GroupX

رقصیدن
اینها شامل Zumba؛ BODYJAM calories و سایر کالری ها سوزانده می شوند و ملاقات با دیگران سرگرم کننده است.

تمرینات هوازی

مرحله مسیر خود را از طریق 9 ردیف مختلف که هدف آنها تقویت کاردیو و کاهش وزن است ، مشخص کنید.

چرخه

با ترفندهایی که برای احیای RPM ، تقویت پاها و سوزاندن کالری طراحی شده اند ، تمرینات قلبی را به چالش بکشید.

ذهن و بدن

در کلاسهای آرام که بدن شما را تمیز کرده و ذهن شما را آرام می کند ، آرام باشید.

کلاس های میلز

انرژی بالا؛ جلسات بسیار موفق بدن را تقویت می کند ، ذهن را تقویت می کند و کالری می سوزاند.

FITCO ژوئن LucilleBall

ما حتی برای افراد مسن چیزی به دست می آوریم.

قوی باش. تعادل خود را بهبود بخشید. یا با یکی از کلاسهای متعدد ما که به حفظ سلامت سالمندان کمک می کند ، سلامت خود را بهبود بخشید.

پایداری SilverSneakers

با بستن مچ بند ، زمان واکنش خود را بهبود بخشید. تمرکز بر تمرینات خاص برای افزایش قدرت و قدرت در اطراف زانو و باسن. این کلاس برای جلوگیری از سقوط در نظر گرفته شده است.

SilverSneakers Boom Muscle om

این کلاس 30 دقیقه ای شامل مجموعه ای از تمرینات است که شامل تمریناتی برای بهبود قسمت بالای بدن است. روی هر گروه عضلانی تمرکز کنید. ماهیچه های خود را تقویت کرده و قدرت کلی را تقویت کنید.

حلقه کفش های نقره ای Sil

رقص های راحت دستی ؛ پشتیبانی از وزنه های دستی و شیلنگ های کشیده دست و توپ های SilverSneakers.

SilverSneakers Splash

این امر باعث ایجاد نشاط و انعطاف پذیری در حل استقامت و آرامش استقامتی قلب می شود.

میخواهی بیشتر بدانی؟ همه کلاس های گروه X ما را در وب سایت ما مشاهده کنید. https://fitnessconnection.com/classes/

اعضای کمپین ژوئن

fitfreefearlesslylessme

ထက်မြက် သော، Fitfreefearlesslyme ، زیباترین رقاص و قوی در ایمان خود ، یک سنگ شکن فعال است. این مادر گرگ فرانسوی ما را با لرزهای مبتنی بر رقص خود که همه جنبه های تناسب اندام را ترکیب می کند ، برای انجام تمرین کامل برای تمام بدن ما را شکست می دهد. مهارت تعادل او غیرممکن است. تمرینات ورزشی مداوم او فقط باعث می شود نگاه کنیم.

به Instagramfitfreefearlesslylessme عشق نشان دهید و دریابید که تخریب مدارهای او چقدر آسان است.

silverbackfitnessllc

وقتی به ورزشگاه می روید ، به نظر می رسد معلم خودآگاه و جانور اطراف شماsilverbackfitnessllc با وزنه ها راحت هستند. ما می خواهیم آن را حسادت بنامیم ، اما این هیجان انگیزتر است که او تمرین را از حد مجاز خارج می کند. یک فعال و فعال حتی اجازه نداد جراحی زانو او را در ورزشگاه از بین ببرد. دستور العمل های جستجوی طنز و خوشمزه او ما را وادار به بازگشت بیشتر می کند. نیازی به گفتن نیست ، عزم و اراده و تمرینات باور نکردنی او.

silverbackfitnessllc را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آنچه غیر انسانی فکر می کردید کاملاً شگفت زده شوید.

با Namaste آرام باشید

روز ملی یوگا 21 ژوئن استخیابان و ما می خواهیم به شما بگوییم که چقدر عالی است که بتوانید بدن خود را بدون ایجاد فشار اضافی بر بدن خود حرکت دهید. این یک ترکیب کامل از ورزش و تفریح ​​است.

یوگا کمک می کند

  • قدرت خود را افزایش دهید
  • درد را تسکین می دهد
  • استرس را کاهش دهید
  • تعادل را بالا ببرید
  • انعطاف پذیری را افزایش دهید
  • و یک تن بیشتر!

در کنار بسیاری از مزایای بالقوه ، ما می خواهیم برخی از سبک های کلی را که به آرامش شما کمک می کند ، برجسته کنیم.

سبک کودک

انتهای عقب ، حالت آرام که به شما اجازه می دهد ران ها و مچ پاهایتان را بکشید. اعصاب را آرام کرده و خستگی و کمردرد را برطرف می کند.

ورزش FITCO Yoga Kids

خم کناری

شکم ، با کشش ران و ران را متعادل می کند. انعطاف پذیری ستون فقرات را بهبود می بخشد و به باز شدن بدن شما کمک می کند.

به طرف نشسته FITCO Yoga خم شوید

راگدول

گرمای کامل ؛ این الگو تنش را در پشت آزاد می کند و انرژی را که بر ستون فقرات شما در سراسر بدن وارد می کند ، دوباره پر می کند.

یوگا FITCO Stand ForwardBend

پاهایتان را روی دیوار بگذارید

تقویت گردش خون ؛ افزایش انرژی ؛ سردرد و کمردرد را برطرف می کند.

پاهای FITCO Yoga دیوار را کپی می کند

جادوی تابستان

تابستان یکی از بهترین زمان های سال است. تماشای ستارگان در شب ؛ ایده آل برای BBQ حیاط خلوت و همه چیز. همچنین زمان آن است که دوباره با تصمیمات خود ارتباط برقرار کنید و مطمئن شوید که در مسیر صحیح برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود هستید. اگر مطمئن نیستید که در سفر تناسب اندام خود کجا بروید ، به ما اطلاع دهید. تیم ما آماده است تا به شما کمک کند بهترین ها را در خود و جادوی خود به نمایش بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید