بیایید در مورد فساد صحبت کنیم – JSHealth


توجه به این نکته ضروری است که پوست به طور طبیعی “خوب” نیست. پوست طوری طراحی شده است که دارای منافذ ، خطوط ریز ، نقاط ، نقاط و لکه ها باشد. هدف فقط ترویج پوست “سالم” نیست ، بلکه حمایت و مراقبت از پوست است. انفجار شما را فرد بهتری نمی کند. آکنه عمدتا افراد را درگیر می کند ، اما علاوه بر دردناک یا ناخوشایند ، می تواند بر عزت نفس فرد نیز تأثیر بگذارد. بیایید نگاهی به محتوا و راههایی بیاندازیم که می توانید در صورت مواجهه با آکنه از سفر سالم خود حمایت کنید.

فساد چیست؟

آکنه عمدتاً فولیکول های مو ، فولیکول های مو و غدد سفت را درگیر می کند که باعث زخم های غیر متورم و متورم و زخم های مختلف می شود. تغییرات کراتینه شدن در فولیکول مو می تواند منجر به انسداد چربی (ماده ای که باعث تولید چربی در پوست ما می شود) شود. این یک فرهنگ بسیار رایج است ، به ویژه در سنین نوجوانی.

فساد می تواند باعث شود که فرد احساس بی ارزشی ، ناامنی ، ناامنی و سرخوردگی کند.

چه چیزی باعث آکنه می شود؟

آکنه می تواند به دلایل مختلفی از جمله استعداد ژنتیکی ، استرس ، حرکت ، رژیم غذایی ، بهداشت و تعریق زیاد ایجاد شود. صحبت در مورد رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند به شما در داشتن پوستی بهتر کمک کند.

توصیه برای رشوه

  • شاخص قند خون را بررسی کنید

اعتقاد بر این است که میزان قند خون و شاخص گلیسمیک غذاهای کامل به ایجاد آکنه کمک می کند. رژیم غذایی ساخته شده از غذاهایی که دارای شاخص قند خون هستند می تواند باعث ایجاد سطح بالای انسولین شود که می تواند سطوح بالایی از آندروژن ها را تولید کرده و باعث شود پوست ما چاق به نظر برسد و این به نوبه خود به رشد آکنه کمک می کند.

سطوح بالای اسیدهای چرب امگا 6 تا امگا 3 در نتیجه رژیم غذایی یکی از عوامل اصلی التهاب است. خوردن بیش از حد اسیدهای چرب امگا 3 می تواند از تجمع قوی که به آکنه کمک می کند جلوگیری کند. رایج ترین امگا 3 شامل ماهی ، ماهی خال مخالی ، ساردین ، ​​ماهی تن و مقدار کمی ، تخم مرغ ، زیتون اضافی ، چیا و دانه ها است.

راههای گنجاندن این غذاها:

– ماهی سرخ شده و سالاد چرب آووکادو

– تخم مرغ با آووکادو روی مخمر گندم کامل

– چیا / کدو تنبل / گیاه / اسموتی / ماست

  • آنتی اکسیدان دریافت کنید

پیشنهاد شده است که استرس اکسیداتیو ممکن است در ایجاد آکنه و آنتی اکسیدان ها در درمان آکنه موثر باشد. از رنگهای مختلف در رژیم غذایی خود لذت ببرید ، بیشتر رنگها مشابه اکثر آنتی اکسیدانها هستند.

مشاوره در مورد رشوه گرفتن

حتماً پوست خود را با پاک کننده طبیعی (فاقد عطر ، الکل و پارابن) بشویید.

  • سعی کنید پوست خود را تمیز کنید

شما می خواهید از حوله مخصوص صورت و بدن برای کاهش انتشار باکتری ها و شستن صورت و بالش های خود یک بار در هفته استفاده کنید.

افسردگی می تواند بر همه جنبه های زندگی شما ، از جمله روده و پوست تأثیر بگذارد ، اطمینان حاصل کنید که روزانه اقدامات مدیریت استرس مفید است. مدیتیشن ، یوگا ، روزنامه نگاری ، ورزش ، معاشرت با عزیزان یا حضور در طبیعت راه های خوبی برای مقابله با استرس شدید زندگی است.

تحت راهنمایی متخصصان بهداشت ، می توانید گیاهان و مواد مغذی را پیدا کنید که به شما کمک می کند.

یادداشت:

Tan AU ، Schlosser BJ ، Paller AS. تشخیص و درمان آکنه در بیماران مسن Int J Amayi Dermatolبه 2017؛ 4 (2): 56-71. منتشر شده در 2017 دسامبر 23.

Ayer J ، Burrows N. آکنه: بیشتر از پوست. فارغ التحصیلان مد جیبه 2006 ؛ 82 (970): 500-506.

Kucharska A ، Szmurło A ، Sińska B. اهمیت غذاهایی که با آکنه ولگاریس درمان می شوند و درمان نمی شوند. Postepy Dermatol Alergolبه 2016 ؛ 33 (2): 81-86.

Bowe WP ، Joshi SS ، Shalita AR. غذا و جوش. J Am Acad Dermatol. ژوئیه 2010 ؛ 63 (1): 124-41.

دیدگاهتان را بنویسید