به گفته یک متخصص تغذیه ، سالم ترین غذاها


حتی منظم ترین فرد بازیابی به موقع را متصور است. بسیاری از ما وقتی به نقاشی در مورد خود می پردازیم ، یک نگرش آرام را پشت سر می گذاریم. ترک خانه می تواند نجات دهنده باشد. با این حال، همه گزینه های بارگیری یکسان ایجاد نمی شوند. رژیم غذایی سالم می تواند بخشی از رژیم متعادل باشد ، اما انتخاب های ناسالم در دسترس است اثر معکوسنمی تواند

پژوهش این امر نشان می دهد شامهای مکرر خانگی با خوردن غذاهای سالمتر در خارج از خانه همراه استنمی تواند بنابراین ، سفارش چند بار در هفته می تواند به معنی عوارض جانبی ناخوشایندی باشد. با خود ببرید؟ این همه چیز است چی شما در حال غذا خوردن

بنابراین وقتی به خانه می رسید ، آن را دوست دارید. آیا می دانید که همه امیدها از بین نمی روند (تا زمانی که شما با دقت انتخاب کنید) ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین انتخاب ها را برای سلامتی خود داشته باشید. شکمت)

یک هک ساده که دارای گواهی رژیم درمانی است می تواند به شما کمک کند تا سالم و شاد غذا بخورید.

6 نکته برای سفارش غذاهای سالم

شماره یک: سس بخواهید یا لباس بخرید

این بدان معناست که می توانید میزان ادویه ای که به غذای خود اضافه می کنید را کنترل کنید. آب لیمو روغن زیتون برای مبادلات سالم مانند آووکادو درخواست کنید.

شماره 2 پست در مورد سبزیجات

وقتی به خانه می رسید ، سبزیجات بیشتری بخواهید. یا وقتی به خانه رسیدید ، سبزیجات اضافی را به بشقاب خود اضافه کنید.

شماره 3 مبادلات ساده و سالم انجام دهید

سفارش غذاهای سالم به آسانی در نظر گرفتن برخی مبادلات ساده است. سالاد کنار بشقاب غذاهای جانبی را با غذاهای سرخ شده سالم و با دقت انتخاب شده مانند پوره سیب زمینی و سبزیجات یا سبزیجات پخته عوض کنید. از گوشت سرخ شده بخواهید کباب شود یا پخته شود. بر پایه گیاهان محصولات لبنی؛ یا درخواست مبادلات بدون گلوتن داشته باشید. برای جایگزین های سالم تر ، مانند آووکادو یا روغن زیتون ، سعی کنید روغن های بسیار تصفیه شده مانند کلزا یا روغن گیاهی را جایگزین کنید.

شماره 4 از هدایای عشق فراتر بروید

از هرگونه مکمل مانند دسر یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید. آره، حتی اگر در خانه باشند

# 5 بشقاب خود را به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاری اهمیت دارد و می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند. بخش بزرگی را با کسی تقسیم کنید ؛ یا نیمی از بشقاب خود را روز بعد ذخیره کنید

شماره 6 بدانید در رژیم غذایی شما چه چیزی وجود دارد

اغلب منو تمام اطلاعات تغذیه ای ، از جمله مواد تشکیل دهنده را فهرست می کند. اگر نمی دانید بپرسید. سوال نه سوال بدی است. از اجتناب از یافتن مواد اولیه در بشقاب شما جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد سالم ترین انتخاب ها را هنگام سفارش انجام دهید.

غذاهای سالم برای هر میل

اگر میز شام نام شما را صدا می زند ، می توانید هوس های خود را کاملاً برآورده کنید. برای نگهداری بشقابی که از اهداف سلامتی و تناسب اندام شما پشتیبانی می کند ؛ در اینجا برخی از آنها که سبک تر و خوشمزه تر هستند ، آورده شده است. در اینجا برخی از غذاهای سالم برای انتخاب وجود دارد.

سفارش غذاهای سالم ایتالیایی به طرز شگفت آوری آسان تر از آن است که فکر می کنید.

غذاهای سنتی ایتالیایی

رشته فرنگی

به جای یک بشقاب سنگین مانند فتوچین آلفردو ، مواد مغذی تر مانند کاکاتور مرغ را انتخاب کنید. کچاتور مرغ مملو از پروتئین و سبزیجات با کیفیت بالا است. این کالری و چربی کمی دارد زیرا به جای غذای سرخ شده معمولی در روغن زیتون پخته می شود.

سالاد

سالادی که با روغن زیتون و سرکه کلاسیک سرو می شود ، رضایت بخش و مغذی است. نصف مرغ یا نصف ماهی قزل آلا برای پروتئین بخواهید. چیزی هیجان انگیز تر می خواهید؟ سالاد کاپرس را امتحان کنید.

کالاماری

کالاماری کبابی یک رژیم غذایی کم کالری و دارای پروتئین بالا است. مطمئن شوید که سرخ نشده است.

وقتی پیتزا می خواهید ، آن را برای سلامتی عوض کنید

لایه خارجی

پیتزاهای برش خورده مخلوط با سبزیجات می توانند راهی برای برآوردن حتی بدترین هوس پیتزا بدون پرخوری در چربی های اشباع و کربوهیدرات ها باشند. آنها را می توان جایگزینی سالم برای پوسته گل کلم یا پنیر بدون لبنیات دانست.

رژیم غذایی سالم را انتخاب کنید

برای صرفه جویی در کالری ، پپرونی و سوسیس را کنار بگذارید. اگر می خواهید پروتئین اضافه کنید ، مرغ سرخ شده بخواهید.

سبزیجات را جدی بگیرید

پیتزای خود را با کلم بروکلی درست کنید ، با سبزیجات اضافی مانند کنگر فرنگی یا اسفناج سرو کنید.

اندازه قطعه

از نیمی از پیتزا لذت ببرید نه از کل نان.

غذاهای سنتی چینی

آیا چینی را دوست دارید اما می خواهید اهداف خود را دنبال کنید؟ هنگام سفارش از منو ، از همه مواد تصفیه شده مانند سدیم و MSG که معمولاً در غذاهای چینی یافت می شود اجتناب کنید. در صورت شک ، به جای سرخ کردن از چنگال استفاده کنید و روی سبزیجات قرار دهید.

اینها سالم ترین غذاهای چینی هستند.

انتخابهای اساسی گیاهان

توفو که با برنج قهوه ای و سبزیجات پخته می شود می تواند به عنوان غذای جانبی مصرف شود. در صورت شک ، چاودار و سبزیجات هر چیزیواقعاً) سس و نمک را نگه دارید.

گزینه های سس سالم

آیا سس کلاسیک چینی را دوست دارید؟ آن را در همان نزدیکی بخواهید و فقط آنچه را که واقعاً برای کاهش مصرف سدیم نیاز دارید ، اضافه کنید. در مورد میزان کم سدیم صحبت کنید. سس سویا کم سدیم بخواهید. یا ببینید آیا انتخاب های سالمی مانند آمینو نارگیل یا آمینو اسیدهای مایع دارید.

چگونه کربوهیدرات ها

سوپ وانتون سوپی است که بر اساس آبگوشت کم کالری تهیه شده است. سالاد مرغ یک مکمل کربوهیدرات است که سبزیجات و پروتئین خوبی را فراهم می کند. برای سالم تر شدن آن ، سس را به نصف آووکادو تغییر دهید و سبزیجات اضافی را اضافه کنید.

غذاهای سنتی هندی

هر منو اقلام متفاوتی را ارائه می دهد ، اما این غذاهای سالم را می توان در اکثر غذاهای هندی یافت.

تندوری

تندوری اغلب هنگام خرید غذای هندی انتخاب های خوشمزه و سالمی انجام می دهد. این غذا با ماست و ادویه جات ترشی جات تهیه می شود و یک غذای رضایت بخش و بدون چربی است.

از جانب

دال اغلب سبزیجات و حبوبات می خورد که سرشار از آنتی اکسیدان هستند و گیاه خواری را تقویت می کنند.

کباب

کباب ها معمولاً کالری کمی دارند و سبزیجات بیشتری برای سلامت قلب ارائه می دهند. همچنین اجزای پروتئین را کنترل می کند. بنابراین پرخوری نکنید.

غذاهای سنتی مکزیکی

آره، خوشحال می شوید بدانید که ما یک راهنمای سفارش سالم برای مارک های گوآک گنجانده ایم.

گوآکاموله

Guacamole یک انتخاب مغذی و پر از چربی های سالم و ادویه جات و گیاهان است. اما توجه داشته باشید که روی آن خوابیده اید. انتخاب سبزیجات کامل به جای سبزیجات سرخ شده به برنامه شما مواد مغذی بیشتری می دهد و به شما در سوزاندن کالری کمک می کند.

سالاد

سالاد مکزیکی اگر درست سفارش داده شود می تواند غذای رضایت بخشی باشد. شما از پوسته های سرخ شده مختلف فراتر می روید. حاوی مواد پرچرب مانند خامه ترش نیست. خوردن سالاد می تواند یک انتخاب عالی باشد.

فجیتاس

فجیتاها یک غذای سرگرم کننده و متعادل با گوشت و سبزیجات هستند که معمولاً سرخ نمی شوند. سبزیجات اضافی بخواهید و مواد غذایی پر کالری را کنار بگذارید. خوب است این غذای خوشمزه را بخورید.

مارگاریتا سالم

دوست دارید مارگاریتا بخورید؟ ما توصیه نمی کنیم همه این موارد را به خانه ببرید ، اما نوشیدن گاه به گاه ممکن است برای یک شیوه زندگی سالم مناسب باشد. روی سنگها ، مارگاریتای از پیش مخلوط شده (و روی آن) را برای مارگاریتا رد کنید. به یک آب میوه ساده برای آهک بروید و کمی ژالاپنو یا کاین به آن اضافه کنید تا طعم بدون کالری را افزایش دهد.

مربوط: آیا در تلاش برای کاهش وزن می توانم الکل بنوشم؟

گزینه های Takeout را بگیرید و بروید

در یک پمپ بنزین یا کافی شاپ در خیابان متوقف شده اید؟ یافتن غذاهای مناسب دشوار است ، اما برخی از میان وعده های سالم وجود دارد که می تواند به بدن شما کمک کند تا زمانی که وعده غذایی بعدی خود را بخورید ، انرژی خود را بسوزاند و انرژی بدن را تامین کند.

  • میوه تازه
  • ماست کم قند (محصولات لبنی یا ماست کبابی)
  • پنیر و ساندویچ
  • کراکرهای غلات کامل یا آجیل و کره آجیل
  • گرانولای کم قند پروتئین یا میله های انرژی زا (ساخته شده از مواد مفید مانند آجیل ، دانه ها و میوه ها)
  • تخم مرغ را بجوشانید
  • هوموس یا گوآکامول با چوب سبزیجات برای سوپ
  • آجیل بدون نمک و میوه های خشک بدون شیرینی

شما از کاری که می توانید با کمی تلاش انجام دهید شگفت زده خواهید شد. بنابراین وقتی بیرون می آیید ، تلفن را قطع کنید و آماده عبور از نزدیکترین درایو ، مکث کنید و نفس بکشید. قبل از اینکه به یک وعده غذایی سریع بروید ، حتماً با Starbucks در نزدیکی خود شرط بندی کنید و گزینه های سالم زیادی داشته باشید.

یاد آوردن همیشه برچسب تغذیه را بررسی کنید. در صورت امکان ، شما باید هر چهار این اجزا را برای راه اندازی در اختیار داشته باشید تا سود را به حداکثر برسانید. در عوض ، انتخاب هایی را که از همه غذاها و حداقل برخی از مواد تشکیل شده است ، انتخاب کنید.

همبستگی: سالم ترین چیزهایی که می توانید در Starbucks سفارش دهید

غذاخوری می تواند بخشی از یک شیوه زندگی سالم باشد

اگر سعی می کنید یک شیوه زندگی سالم داشته باشید ، بدانید که قصد ندارید تمام غذاهای خود را از ابتدا بپزید. پر از چربی هستید. تا زمانی که گزینه های سالم حاوی شکر و مواد ناسالم را انتخاب می کنید ، می توانید چند روز در هفته از آشپزخانه صرف نظر کرده و همچنان از یک وعده غذایی رضایت بخش لذت ببرید. نوش جان!

دیدگاهتان را بنویسید