{بهینه} سازی خواب در داخل 3 مرحله ساده

هنگامی کدام ممکن است اکثر اشخاص حقیقی هر دو مربیان به اصلاح به نظر می رسد، واقعاً احساس هر دو کار کردن شخصی در نظر گرفته شده می کنند، روی به خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشاهده می پردازند. {در حالی که} این 2 را نمی توان نادیده گرفت، من خواهم کرد استدلال می کنم کدام ممکن است خواب نیاز به اولیه {جایی} باشد یا نباشد کدام ممکن است تنظیم می کنید. نسبتاً غالباً، اشخاص حقیقی کمک خواهد کرد که شما خواب بالاتر به داروهای کمکی خواب همراه خود {نسخه} هر دو داروهای با بیرون {نسخه} مراجعه می کنند. {اینها} به اصطلاح منصفانه شمشیر دولبه هستند. مطمئنا، ممکن است افکار ممکن است داشته باشید را برای 8-9 ساعت موثر در داخل غروب منفجر می کنند. مسئله، مخصوصاً تقریباً در مورد داروهای کمکی خواب تجویزی، اینجا است کدام ممکن است «تغییر مجدد» خالص بدن ما ممکن است داشته باشید را کدام هرکدام غروب طی می‌تدریجی، مختل می‌کنند. بر هم زدن چرخه های خواب بهترین هیچ سودی برای ممکن است داشته باشید نخواهد داشت، صرف نظر از آن {هر} غروب 8 به همان اندازه 9 ساعت بخوابید!

قبلی مسئله کم خوابی –

  • {مدیریت} ضعیف داروها مغذی (احتمالات تحقق بخشیدن چربی ها را بهبود می دهد)
  • ترن اثیری نشاط هر روز (نشاط های خواستن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرزو می کنند آن خواهد شد منصفانه تصادف به یادماندنی)
  • اختلال عملکرد در داخل چرخه هورمونی (به دلیل چربی ها سوزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی توقف می تدریجی، ممکن است همچنین نتیجه در خواب ضعیف می تواند)
  • فرآیندهای روانشناختی مه آلود (ممکن است داشته باشید واقعاً احساس پراکندگی خواهید کرد)

در داخل همین جا 3 مرحله آسان برای بالاتر خوابیدن تحویل داده می شود:

1- اتاق را سیاه حفظ کنید.
وقتی به رختخواب می روید، {نباید} انگشت مقابل صورت شخصی را ببینید. مقداری پرده خاموشی روی پنجره ها قرار دهید، منصفانه حوله روی ساعت بیندازید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {تلویزیون}/لپ تاپ را به دلیل اتاق بیرون از در بیاورید. با بیرون تاریکی فراوان، بدن ما ممکن است داشته باشید هورمون‌ها را به {مقدار} مورد نیاز برای مشارکت در تمام چرخه‌های خواب تأمین نمی‌تدریجی. آیا بسیاری از مردمان به {ماسک} های خواب روی معرفی شده است اند در نتیجه تا حد زیادی توجه آفتاب به دلیل چشمان ممکن است داشته باشید می آید. با این وجود، منافذ و پوست ممکن است داشته باشید شناخته شده به عنوان منصفانه حسگر آفتاب نیز حرکت می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً ممکن است به دلیل تأمین بهترین هورمون های خواب توقف تدریجی، متعاقباً بهترین است کل شما اتاق دلگیر باشد یا نباشد.

2- کافئین را برداشتن کنید.
بخشی به دلیل مسئله در داخل نحوه مسکن در حال حاضر ما اینجا است تخصصی ایجاد می کند اندازه روز به دلیل اسپرسو را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی های نشاط زا خفه می شویم. وقتی اسپرسو هر دو سایر محرک ها را به صورت هر روز می نوشید، سیستم عصبی ممکن است داشته باشید برشته می تواند. این به نوبه شخصی به این به معنی است تا زمانی که شما می توانید قادر به نیاز به محرک های بیشتری را در کل روز خوردن کنید به همان اندازه کار کردن شخصی را نگه داشتن کنید. در میان محرک ها می توانند به همان اندازه قبلی ساعت در داخل سیستم ممکن است داشته باشید باقی بمانند. صرف نظر از آن فینال فنجان اسپرسو شخصی را ساعت 6 بعد به دلیل {ظهر} بنوشید، می توانید به همان اندازه ساعت 9 هر دو 10 غروب در داخل آن خواهد شد بخش تخلیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مات باشید. این {کار} الگوهای خواب را به هم می‌ریزد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است داشته باشید را بی‌جاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخلیه می‌تدریجی، می شود که در پایان به محرک‌های بیشتری می‌شود. احساس می کنم الان می توانید چرخه را ببینید. برای رهایی به دلیل این مورد، {به آرامی} خوردن کافئین شخصی را در داخل روزانه به کاهش دهید. {کار} {مورد علاقه} من خواهم کرد اینجا است کدام ممکن است به اشخاص حقیقی {اجازه} بدهم 1 هفته با بیرون محرک بگذرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {به آرامی} بازهم دوباره تنظیم به مصرف کردن کنند. در کل این مدت زمان، می توانید مقداری چای بی تجربه هر دو سیاه را در کل روز گزینه جایگزین برای کنید هر دو چند بار در داخل روز 1 به همان اندازه 2 خوب و دنج L-Tyrosine خوردن کنید. هنگامی کدام ممکن است بدن ما تمیز کردن با عدم خوردن 24 ساعته کافئین رفتار دادید، می توانید بازهم دوباره تا حدودی کافئین خوردن کنید. با این وجود، به طور معمول، خوردن کافئین ممکن است داشته باشید معمولاً نیاز به حدود ساعت 15:00 بعد به دلیل {ظهر} قطع شود.

اوه، جدای به دلیل خواب بدی کدام ممکن است محرک ها می توانند راه اندازی کنند، ممکن است ممکن است همچنین می توانند باعث شوند کدام ممکن است سطوح شگفت انگیز بالایی به دلیل کوریتزول (هورمون استرس) در کل روز داشته باشید کدام ممکن است به کاهش چربی ها هر دو عضله سازی را قابل توجه سخت می تدریجی.

#3- زمان {تلویزیون}/لپ تاپ را به کاهش دهید
من خواهم کرد قبلی ابزار من حتی دارم کدام ممکن است به دلیل تماشای ممکن است در داخل {تلویزیون} لذت بردن می برم، با این وجود به طور معمول سعی می کنم حدود 1 به همان اندازه 2 ساعت در گذشته به دلیل خواب، تماشای {تلویزیون} هر دو {کار} همراه خود کامپیوتر را متوقف کنم. چه چیزی مسئول چه چیزی بود آن خواهد شد اینجا است کدام هرکدام 2 نورون های ذهن ممکن است داشته باشید را مقدار بیش از حد از تحریک می کنند. تمام آن خواهد شد غروب‌هایی تخصصی ایجاد می کند رختخواب دراز می‌کشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغزتان به دلیل ناله کردن انگشت نمی‌کشد، احتمالاً قابل انتساب به {کار} {تلویزیون} هر دو کامپیوتر‌ای است کدام ممکن است در گذشته به دلیل خواب مشارکت در دانش‌اید. وقتی نورون‌های مغزتان مشابه با منصفانه سنجاب روی کوکائین شلیک می‌کنند، دچار مسئله می‌شوید.

ممکن است داشته باشید آن خواهد شد را دارید. قبلی راهی که در آن اکنون نیست کمک خواهد کرد که شما خوابیدن ممکن است داشته باشید ممکن است وجود داشته باشد، با این وجود این 3 راهی که در آن آسان‌ترین راهی که در آن‌هایی هستند کدام ممکن است من خواهم کرد پیدا کرده‌ام را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای اکثر افرادی که آن خواهد شد‌ها را {امتحان} می‌کنند پاسخ این است می‌دهند. خورده شدن رادیکال را انتخاب کنید و انتخاب کنید فعالیت های ورزشی با بیرون آرام شدن بهترین هیچ معنایی ندارد! به من خواهم کرد اطلاع دهید کدام ممکن است ممکن است چگونه می توان برای ممکن است داشته باشید {کار} می کنند!

رژیم لاغری سریع