بهترین غذاهای زمستانی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر برگها ، می دانیم که پاییز در راه است. در اینجا برخی از کارهای مورد علاقه ما برای انجام است فوتبال و هالووین – بسیاری از وعده های غذایی خوشمزه و ماههای سرد مانند فصل خوردن است ، اما نیازی به اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نیست. در حقیقت، غذاهای خوشمزه زمستانی زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. شما حتی می توانید آن را در طول فصل تعطیلات احساس کنید.

بهترین ها. سوء تغذیه یا سوء هاضمه لازم نیست.

غذای زمستانی

با وزش باد تابستانی ، طبیعت غذای خوبی به ما می دهد ، از جمله رژیم هایی که به کاهش وزن کمک می کند. این فصل به عنوان بهترین فصل برای کدو محبوب شناخته شده است ، اما غذای مفید پاییزی فراتر از این جوانه معروف است.

اندازه آنها از کدو سبز تا سبز متغیر است با پشتوانه تحقیق غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما

در اینجا برخی از غذاهای سالم مورد علاقه ما در زمستان آورده شده است:

  • سیب
  • گلابی
  • قاب
  • کلم بروکلی ، سبزیجات چلیپایی مانند گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

در مورد رژیم غذایی برای کاهش وزن ، گزینه های فصلی خوشمزه تر از همیشه هستند.

فواید خوردن فصلی

سالها پیش من هرگز در مورد خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر نشنیده بودم. مردم غذای تازه می خورند – بسیاری از گزینه ها در تمام طول سال در دسترس نیستند.

اما امروزه به لطف فناوری و حمل و نقل ، بیشتر غذا در تمام طول سال در دسترس است. دسترسی نامحدود ممکن است راحت باشد ، اما اینطور نیست. یادت باشه خوردن فصلی فواید زیادی دارد.

وقتی فصل می آید طعم بهتری دارد

شروع به خوردن میوه در خارج از فصل رشد آن به اندازه شکوفه طبیعی باغ یا مزارع خوب نیست. به گوجه فرنگی هایی که در اواسط زمستان از خواربارفروشی تهیه می کنید و گوجه فرنگی های شیرین تابستانی که چیده اید ، فکر کنید. به احتمال زیاد گوجه فرنگی در تابستان آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی خواهد بود.

رد پای کربن کوچک است

مصرف فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا به صورت محلی رشد نکند ، به نوعی به شما می رسد. برای کامیون ها استفاده می شود ، ممکن است به هواپیما و قایق موتوری نیاز باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن عظیم است. مصرف فصلی علاوه بر حمایت از خواسته های خارج از فصل ، به کشاورزان و مشاغل محلی نیز کمک می کند. چیزهایی برای بدست آوردن وجود دارد.

مقوی تر باشید

اگر می خواهید بیشترین مزایای تغذیه ای را دریافت کنید ، بهتر است به صورت فصلی غذا بخورید. هنگام تحویل غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی خود ، زمان بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. نور اضافی خورشید را به مخلوط اضافه کنید. اگر یک انتخاب محلی فصلی (مواد مغذی که مواد مغذی را تجزیه می کنند) انتخاب کنید ، از بهترین مواد مغذی دریافتی کمتر خواهد بود.

5 غذای مفید برای کاهش وزن

آگاهی از مزایای فوق ؛ به راحتی می توان فهمید که چگونه خوردن فصلی می تواند به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. با این حال ، اگر غذای مغذی و خوشمزه تری باشد ، گنجاندن آن در رژیم غذایی آسان تر خواهد بود.

برخی از رژیم های فصلی برای حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران است. با گفتن این حرف ، در اینجا برخی از غذاهای برتر کاهش وزن که باید در این فصل در بشقاب شما قرار بگیرند آورده شده است.

کدو تنبل

وقتی صحبت از رژیم های کاهش وزن می شود ، تعجبی ندارد که کدو تنبل در بالای لیست ما قرار دارد. طعم همه چیز کدو را نمی توان انکار کرد ، اما آیا می دانستید که طعم و مزه آن به همان اندازه مغذی است؟

کدو تنبل یک ماده مغذی است که به شما کمک می کند سرشار از فیبر باشید از کاهش وزن پشتیبانی می کند برای بسیاری از افراد ، افزایش سیری از طریق سیری بیشتر در مدت زمان طولانی به معنای کاهش اشتهای ما برای قند و کاهش کالری مصرفی در طول روز است.

စ⁇ کدو تنبل معمولاً با آب (بیش از 90) ساخته می شود و کالری کمی دارد.

برای کاهش وزن ، کدو تنبل را در آبمیوه یا کوزه های پخته قرار دهید تا مزه دار شود. یا آن را در یک غذای خوشمزه برای یک غذای خوشمزه سرخ کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای محبوب کاهش وزن است. بنابراین ، به طور طبیعی در لیست ما قرار دارد. این سبزیجات چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آنها معمولاً از سپتامبر تا نوامبر است. احتمالاً یکی از متنوع ترین سبزیجات موجود در محیط است. گل کلم همچنین یک نیروی تغذیه ای و کاهش وزن است.

پیتزا شاید گل کلم را به عنوان ستاره ای در غذاهای برنج و کراکر میان وعده دیده باشید. با یک دلیل خوب! این مبادله سالم حاوی مواد مغذی است که به اندازه فیبر برای شما مفید است. کالری کمی دارد و بی مزه است.

این سبزیجات پاییزی یک افزودنی عالی برای هر رژیم غذایی برای کاهش وزن است. فکرش را بکنید. روز بازی برنامه ها و شام های تعطیلات را پر کنید.

در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا منتقل کنید
  • آن را بپزید تا توسط گل کلم گاز گرفته شود
  • به جای میوه ، آب یخ زده را برای کم قند اضافه کنید.

به چند درخواست نیاز دارید؟ آنها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم شاید هنوز آن را امتحان نکرده اید.

شکل

اگر در راه رسیدن به اهداف کاهش وزن به دنبال چیزی ناامید کننده هستید ، به انجیر اعتماد کنید تا دندان های شما را سیر کند. این میوه ها فیبر کمی و کالری کمی دارند.

آنها را با مرغ و کلم پیچ سرو کنید. آنها را در اسموتی خود قرار دهید ؛ یا خودتان آنها را به عنوان یک میان وعده زمستانی خوشمزه و ساده بخورید.

قارچ

هرچه هوا سردتر باشد ، دستورالعمل ها راحت تر هستند ، رژیم غذایی این زمستان غنی تر است. انواع مختلفی برای انتخاب و روشهای خوشمزه برای افزودن قارچ به غذای خود پیدا خواهید کرد.

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که به راحتی می توان به بسیاری از غذاها اضافه کرد. این سبزیجات به دلیل شباهت آنها با گوشت هنگام پخت ، می توانند یک مبادله پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری باشند.

از آنجا که سرشار از فیبر و ویتامین هستند ، قارچ ها بهترین غذای زمستانی برای داشتن رژیم غذایی سالم هستند.

کنگر فرنگی اورشلیم / سانچوک

احتمالاً در مورد باکتری های کوچک اما قدرتمندی شنیده اید که دارای مزایای عمده ای برای سلامتی هستند. اگرچه مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار ضروری است ، اما اهمیت مصرف فیبر پری بیوتیک را نمی توان نادیده گرفت. پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذایی که می خوریم دریافت می کنیم و یکی از بهترین منابع ، کنگر فرنگی اورشلیم است. تحقیقات نشان داده است که یک میکروبیوتای سالم می تواند اهداف وزن را پشتیبانی کند و یک میکروبیوتای خوب را می توان با مصرف کافی فیبر پری بیوتیک حفظ کرد. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است.

علاوه بر این ، آنها از سطح انرژی ما با محتوای غنی آهن خود پشتیبانی می کنند. در حقیقت ، یک فنجان تقریباً 30 درصد نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند.

آنها را با روغن زیتون و کمی سیر مخلوط کرده و داخل سبزیجات بو داده قرار دهید.

غذاهای خوشمزه فصلی زمستانی برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش گرفتن میوه های پاییزی می تواند به شما کمک کند تا وارد فصل پاییز شوید و همزمان اهداف وزن خود را نیز پشتیبانی کنید. از بشقاب شما کدو تنبل است ، آفتاب گیر ؛ بدون کالری ، از جمله چیزهای مورد علاقه شما ، از جمله انجیر و قارچ. سرشار از فیبر است و می توان آن را به طرز خوشمزه ای میل کرد. خوردن فصلی با کمی آشنایی ساده است. گنجاندن این عادت در عادات سالم شما فواید شگفت انگیزی خواهد داشت.

از زمستان لذت ببرید و از غذای خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید