بعد از 15 دقیقه پیاده روی ، صبح خود را به مدت 14 روز آغاز کردم. این چگونه بر سلامتی من تأثیر گذاشت؟


اگر قبلاً به این فکر افتاده اید ، دست خود را بلند کنید. “چرا دیگر راه نمی روم!”

پیاده روی امکان پذیر است بیشترین تمرینات کم ارزش – آن هم همینطور بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته است اکثر کارشناسان معتقدند که ورزش یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای سلامتی و رفاه خود انجام دهیم.

من می توانم اینجا قدم بزنم. زندگی در محله ای زیبا اما من نمی توانم قهوه بخورم. اقلام را در اداره پست رها کنید ؛ یا چرا در اطراف بلوک توجیه می کنم؟ صادقانه بگویم ، راه می روم. بیرون رفتن زیاد انجام ندادم صادقانه بگویم ، این بسیار ترسناک است. من یک گریتریور سه ساله دارم که واقعاً باید راه بروم (ببخشید ، استلا 🐾).

ولی “تمرینات میان وعده“من برخی از عادات خوب خود را بازیافتم و دوباره راه رفتن را شروع کردم. هوای تازه نور خورشید مراقب نسیم دریا باشید. تصمیم گرفتم روزانه 15 دقیقه پیاده روی صبحگاهی را به مدت دو هفته با فعالیت های آرام انجام دهم. این سقوط چطور بود؟

بعد از دو هفته چه احساسی دارم؟

اینجا تعجبی ندارد. احساس خیلی خوبی دارم. احساس کامل! من هنوز باید مبارزه کنم هر چیزی شگفت انگیز است که من می توانم هر روز این کار را انجام دهم ، حتی اگر واقعاً می خواستم. “پیروزی” یک شادی واقعی است. باید به آن اشاره کنم این یکی از دو هفته ورزش من است. پیاده روی (بله ، واقعاً) body بدن من احساس ترس می کند.

هفته دوم زمان پیاده روی را کاهش دادم (از تکنولوژی استراحت کردم). بنابراین در کل ، من در آن بسیار خوب هستم. دوستان و خانواده ام در مورد احساس آرامش من اظهار نظر کردند (حتی یک نفر گفت: “سالهاست هرگز چنین احساسی را ندیده ام). توجه و بهره وری را بهبود می بخشد.

علاوه بر این ، این پیاده روی های کوتاه صبح باعث می شود که توپ برای پیاده روی های طولانی تر بچرخد. چند روز بعد ، ساعت ها با سگم وارد شهر شدم. من باید شهر محل زندگی خود را بیشتر کاوش کنم. من سعی می کنم کافی شاپ هایی را پیدا کنم که قبلاً در آنها نبوده ام و چیزهایی را در لیست سطل خود علامت گذاری می کنم. چیزهایی که هیچ وقت برای آنها وقت نداشتم

TL ؛ DR: پیاده روی به من تجربه می دهد.

  • افزایش انرژی
  • بهبود خلق و خو ؛ سطح کلی شادی افزایش می یابد
  • وضوح بهتر ذهن. تمرکز و بهره وری
  • Dhamma of Satipatthana
  • ایالت ارزان تری است
  • احساس موفقیت
  • در کل خوب سلامتی
  • یک سگ سرگرم کننده تر

فواید پیاده روی برای سلامتی

این می تواند کمی ترسناک باشد. اما ورزش بسیار سخت است. نیازی به استرس ندارد مال شما فواید برای برخی از افراد حتی ممکن است سالمتر از دویدن باشد.

تاثیر کمی دارد

زمان و مکانی برای HIIT وجود دارد. با این حال ، این حرکات پلایومتریک انفجاری می تواند به مفاصل شما آسیب برساند. دویدن یکسان است – در حالی که فوق العاده م effectiveثر است ، گاهی اوقات ضربه به پیاده رو یا پیاده رو می تواند کشیدگی و کشیدگی مچ پا باشد. ممکن است باعث ایجاد مشکل در زانو و لگن شود. پیاده روی با جلوگیری از آسیب به مفاصل از مفاصل شما محافظت می کند. بنابراین این یک چیز بسیار خوب برای روال تناسب اندام فعلی شما است.

این برای جلوگیری از آسیب است

این فقط مربوط به راه رفتن نیست حداقل میزان آسیب هر نوع تمرینی اما این اتفاق افتاد برای جلوگیری از سقوط نشان داده شده است (و غیره صدمات مربوط به زمین خوردن) یک مشکل عمده بهداشت عمومی در افراد مسن است. از همین رو از مفاصل شما پشتیبانی می کند و ماهیچه های شما را تقویت می کندشما می توانید خود را از انواع دیگر صدمات ناشی از ضعف جسمانی و بی ثباتی محافظت کنید.

این کاردیو خوب است

مطالعات نشان داده است پیاده روی می تواند محافظ قلب باشد فشار خون را پایین می آورد و ضربان قلب را تثبیت می کند و به کاهش احتمال کمک کنید بیماری قلبینمی تواند

این یک تقویت کننده خلق و خو است

چیزهایی برای یادگیری وجود دارد همچنین پیاده روی نشان می دهد که می توانید زندگی خود را بهبود ببخشید نگرشنمی تواند این موضوع ثابت شده است فراتر در مقابل فراتر به طور کلی نگرانی های مربوط به سلامت روان

به کاهش وزن کمک می کند

طبق یک مطالعه ، یک عابر پیاده ظاهر شد پایین آوردن دور کمروقتی با رژیم غذایی سالم ترکیب شود. پیاده روی 30 دقیقه ای داشته باشید کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. دانشگاه هاروارد نیز این گزارش را منتشر کرد پیاده روی می تواند اشتهای شما را کاهش دهدنمی تواند

این می تواند عمر شما را برای سالهای آینده افزایش دهد

همچنین در دانشگاه هاروارد ارسال شده است پیاده روی حدود 8000 قدم در روز می تواند عمر شما را با هر سرعتی افزایش دهد.

به شما کمک می کند بیرون بروید

احتمالاً قبلاً می دانید خیلی زیاد است از عوارض بیرون رفتن (در مقابل کمی آفتابی می شود) اگر روی تردمیل (یا در منطقه وسیع تری) قدم می زنید ، مزایای پیاده روی با مزایای مدتی بیرون رفتن همراه است. دو برابر می شود.

چگونه به پیاده روی نزدیک شدم؟

تجربیات مختلف پیاده روی به شما کمک می کند تا ترکیب کنید. در اینجا برخی از رویکردهای من آمده است:

با احتیاط راه بروید

یکی از پیاده روی های مورد علاقه من بدون تلفن است. بدون هدفون اپل واچ وجود ندارد. من بیشتر از این کارها را در هفته غیر پرانرژی خود انجام دادم.

مدیتیشن پیاده روی

این یک صدای راهنما است (به فناوری خاصی نیاز دارد) برای پیاده روی های مختلف محتاطانه.

سگ راه می رود

ممکن است یک موجود زنده را تگ کنید و به شماره دو در حیاط همسایه خود بروید. اما ارزشش را دارد. قدم زدن با دختر خز من. دیدن اینکه چقدر از بیرون هیجان زده است زندگی را با چیزهای کوچک حال حاضر شادتر می کند.

موسیقی / پیاده روی پادکست

این خیلی ساده است. اما گوش دادن به یک لیست پخش عالی یا یکی از پادکست های مورد علاقه خود (حتی چند دقیقه از یک کتاب صوتی) می تواند پیاده روی را لذت بخش تر کند.

با هدف راه بروید

اگر بخواهید گاهی به “نقطه پایانی” نیاز دارم. مثلا: من می خواهم به جعبه یا بازار USPS بروم و یک قهوه بخورم. داشتن آن هدف کوچک بسیار انگیزه بخش است. به عنوان یک زن و شوهر ، به یک کافی شاپ نزدیک رفتم.

نکاتی برای موفقیت

بلند شو برو!

این برای من مهمترین چیز است. تلفن خود را بردارید ، مسواک نزنید. فقط کفش های خود را بشویید. برو بیرون مدیتیشن می کنم. بهداشت شخصی و روال مراقبت از پوست من. زمان زیادی را صرف بررسی ایمیل ها و تهیه صبحانه می کنم. روش کمتر راه می رود. اگر من آن را ناخودآگاه کنم و آن فرایند تصمیم گیری را حذف کنم ، معتاد شدن بسیار آسان است.

دیشب لباساتو دربیار

من علاقه ای به عرق کردن از خانه شما ندارم (اعتراف می کنم ، من در یک جامعه ساحلی بسیار سبک زندگی می کنم ، این استاندارد من است) ؛ بنابراین شب قبل از تعویض لباس های خود را کنار تخت بگذارید. قبل از جسارت تصمیمات کوچکی بگیرید. سرعت را کم کنید پیاده روی

عهده دار شدن

برای من ، شریک زندگی من مویی دارد و انگلیسی صحبت نمی کند ، اما به من اعتماد دارد که هر روز بیرون بروم. شما شخص مهم دیگری دارید. یک کودک یکی از والدین هم اتاقی ؛ یا شاید حتی دوستانی داشته باشید (که صبح آن روز برای پیاده روی می رفتند). انشالله در مسیر درستی قرار بگیریدنمی تواند قدرت برای اعداد

مسیر تمرین

اگر شما ، مانند من ، ردیابی را تمرین کنید ، یک ابزار واقعاً قدرتمند است که به شما در حفظ یک روال سالم کمک می کند. در مورد تیک زدن آن جعبه چیزی واقعاً احساسی وجود دارد. بنابراین آنچه را که باید برای روز خود انجام دهید بنویسید. صبح قدم بزنید. وقتی به خانه می آیید ، جعبه را علامت بزنید و از این افزایش دوپامین لذت ببرید. فقط در چند هفته ، می توانید گزارش کار خود را مرور کرده و از مزایای بسیاری از کارها لذت ببرید (این نیز راهی عالی برای سازگاری آن با سایر عادات است).

به خودتان پاداش دهید

گاهی اوقات چک لیست بالا کافی نیست. شما می توانید خود را با نوشیدن قهوه یا قهوه در صبح آزمایش کنید ماچا بعداً ممکن است چند دقیقه از طریق یک اسموتی یا خوراک رسانه های اجتماعی بگذرید. صبح به کاری فکر کنید که واقعاً می خواهید انجام دهید. تکمیل پیاده روی صبحگاهی پاداش شماست.

گروه تمرین

برای این مورد ، من باید کلاه خود را به جیمز کلیر ، نویسنده کتاب عادت های اتمی که این کلاه را به من آموخت ، اشاره کنم. اگر روتین صبحگاهی خودکار دارید ، صبح امروز قبل یا بعد از انجام این تمرین پیاده روی کنید. مثلا، قبل از اینکه گوشیم را چک کنم بیرون می روم. یا بعد از مسواک زدن و استفاده از کرم ضد آفتاب به پیاده روی بروید. برای داشتن تجربه ای روان ، روال عادی را طی کنید.

مسیر خود را (و معمولی) مخلوط کنید

همه چیز را هیجان انگیز نگه دارید. اگر بی حوصله و مستقیم به یکنواختی هستید ، هر روز مسیر متفاوتی را طی کنید. برنامه معمول خود را با رویکردی متفاوت ترکیب کنید. (یک روز مدیتیشن هدایت شده انجام می دهید ، روز دیگر موسیقی ، روز زیر سکوت است و روز دیگر روز پادکست است.) اگر احساس می کنید از کار در خانه کمی خسته شده اید ، یک روز یا بیشتر به پارک یا پیاده رو مجاور بروید. چیزها را تازه نگه دارید.

از خود در برابر آسیب محافظت کنید

پیاده روی می تواند از صدمات جلوگیری کند و می تواند یک کار توانبخشی خوب باشد آره دوام هم دارد صدمات ناشی از راه رفتننمی تواند کفش مناسب بپوشید. در مصرف آن زیاده روی نکنید و مراحل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی نمی بینید.

به اختصار باید اینو امتحان کنی

مزایای آن بی بدیل است ؛ رایگان است. آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی کفش بپوشید و بیرون بروید. فقط جابجاش کن آن هوای تازه را بگیرید بگذارید خون شما جاری شود ؛ به محیط اطراف خود نگاه کنید ؛ به دنبال صلح باشید. می دانم که گاهی اوقات می توانم ساده ترین چیزها را احساس کنم مثل آن وظیفه: من با شما هستم. اما ارزش تلاش بیشتر را نیز دارد. آن 15 دقیقه را وقت بگذارید. در هر صورت ، ممکن است برای مدت طولانی در رسانه های اجتماعی یا ایمیل بترسید.

دیدگاهتان را بنویسید