برای تناسب اندام باید راه رفتن را بدانید


اگر از ورزش خودداری می کنید زیرا معتقد هستید که ورزش شدید است ، ممکن است ما بمب حقیقت را که دوست دارید به شما هدیه دهیم. برای م .ثر بودن ، لازم نیست ورزش شدید باشد. قدم زدن پیاده روی کنید و سالم بمانید. آره، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است بلکه بخش بسیار مهم و مهمی از یک برنامه ورزشی م effectiveثر است.

این که آیا تازه سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید ، تنگی نفس پیاده روی بدون تمرینات عرق کرده می تواند سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای باشد که می تواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند.

در مورد فواید پیاده روی برای تناسب اندام و میزان موثر بودن آن به عنوان جایگزین شدید برای تمرینات شدید مطلع شوید.

نتیجه: صبح خود را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم. این در مورد سلامتی من چیست؟

فواید پیاده روی

پیاده روی مزایای جدی هم برای سلامت جسمی و هم روانی شما دارد.

برای مبتدیان ، پیاده روی به حفظ تناسب اندام کمک می کند از کاهش وزن پشتیبانی می کندگرفتن، عمر طولانی ؛ بهبود سلامت قلب ریسک خود را کاهش دهید دیابتگرفتن، حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر شوید.

با خود ببرید؟ این واقعا به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری داشته باشید به طور کلی! و بیشتر هم هست. این تمرین سنگین می تواند مفاصل شما را تحت فشار قرار دهد و با صرفه جویی در عضوی گرانقیمت از باشگاه بدون پرداخت مالیات در هر تمرین ، هزینه اضافی را برای شما ذخیره کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای فعال بودن انجام دهید. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های کتانی خود را درآورده و از خانه خارج شوید. بهترین راه برای برداشتن قدم های شما وجود ندارد. بر اساس تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند م whetherثر باشد چه شما آن را انجام دهید یا نه. الشپش منفجر می شود تمام روز یا بیش از یک بار در روز استفاده کنید. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست.

بنابراین اگر میز تحریر می سازید ، آن را به عنوان انگیزه ای برای حرکت نگه دارید. آن مراحل را طی کنید و از بسیاری موارد اجتناب کنید خطراتی مانند کم تحرکینمی تواند

مطالب مرتبط: فواید شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام قبل از این که جلوتر برویم چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام به سادگی از هدف پیاده روی شما استفاده می کند. منظور اعتقادات شماست اهدافسطح تناسب اندام ؛ نکات اقدام CDCهنگام ایجاد برنامه پیاده روی تناسب اندام به آن توجه کنید.

به جای اینکه با آرامش قدم بزنید ، سعی کنید ضربان قلب خود را افزایش دهید. ممکن است بخواهید روزانه چند دقیقه پیاده روی کنید و بر حفظ آن تمرکز کنید. شیوه راه رفتن مناسب

چگونه می توان با تناسب اندام پیاده روی شروع کرد

خبر خوب: اگر یک جفت کفش دارید ، آماده شروع راه رفتن هستید. اما مهم این است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن بهترین نیت آسان است ، اما در این راه تمرکز خود را از دست می دهید. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا با پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

یک هدف هفتگی شماره 1 تعیین کنید

عادات پیاده روی شما بخش مهمی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود. اما این تنها مورد نیست. سلامت باشید تناسب اندام وقتی قوی باشی ، طی یک روال متعادل این بیماری قلبی عروقی است. استحکام – قدرت این شامل آموزش انعطاف پذیری و تحرک است.

یادت باشه تمرینات پیاده روی شما باید در حدود روزهای تمرینات قدرتی شما برنامه ریزی شود. قبل یا بعد از تمرینات مقاومتی در روزی متفاوت در روزهای مختلف مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 برای پیاده روی خود برنامه ریزی کنید

برای رسیدن به هدف هفتگی خود مانند یک جلسه پیاده روی را برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، مطالعات عادت های چسبنده کارهایی هستند که شما به طور منظم (و هر روز / هفته به طور همزمان) انجام می دهید.

روزی 30 دقیقه بگویید می خواهید پنج روز در هفته پیاده روی کنید. اگر یک بار 30 دقیقه پیاده روی کنید ، قابل تخریب است. می توانید هر 15 دقیقه دوبار یا هر 10 دقیقه سه بار پیاده روی کنید. اطمینان حاصل کنید که به برنامه خود پایبند هستید.

شماره 3: همیشه “چرا” خود را بدانید.

چند دقیقه قبل وقتی خواندن فواید پیاده روی را می خوانید ، به خاطر بسپارید. آیا این سرگرم کننده نیست؟ شما فردی شادتر و سالم تر را تصور می کنید. حس خوبی دارد. احساس انگیزه می کنید. اما انگیزه کوتاه مدت است. در برخی از روزها ممکن است احساس غرق شدن کنید و کاملاً متفاوت از دیگران باشید. بسیار مهم است که دلیل آن را بدانید.

آن را بنویسید و به شما آرامش می بخشد. آن را بیشتر انگیزشی و انگیزشی در نظر بگیرید. فردی که به روال پیاده روی خود پایبند است.

سپس به روزهای “چرا” خود بازگردید که هیچ انگیزه ای برای آن پیدا نمی کنید. برخی روزها ممکن است سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما شما می دانید که در راه هستید. تسلیم نشو.

شماره 4 یک مجله پیاده روی شروع کنید

اگرچه تغییرات جسمی تدریجی است ، اما مزایای روانی پیاده روی می تواند فوری باشد. این رضایت را با نوشتن احساسی که در پیاده روی (یا پایان روز) دارید بنویسید. این کار عادت پیاده روی جدید شما را تقویت می کند بدون اینکه حتی متوجه آن شوید. احساس هر پیاده روی این است که وقتی مغز شما آن را به خوبی درک کرد ، به شما می گوید روی مرحله ناخودآگاه قدم بزنید.

شماره 5 راه رفتن خود را بهبود ببخشید

افزودن طعم به پیاده روی شما آنها را شادتر می کند. این باعث می شود که شما همچنان به مصرف آن ادامه دهید. تقویت موسیقی مورد علاقه ما ؛ من دوست دارم به پادکست یا کتاب صوتی گوش کنم یا حتی از یک دوست برای پیاده روی بخواهم. وقتی صدای انفجار را می شنوید ، از سرعت سریع زمان شگفت زده می شوید.

این تمرین را برای تمرین در خانه تناسب اندام امتحان کنید

اگر نتوانستید برای پیاده روی بیرون بروید چه؟ بدون استرس. برای پخش 17 دقیقه مورد علاقه ما در خانه کلیک کنید تناسب اندام پیاده روی این کار را مرتباً با Bree Koegel مربی FitOn انجام دهید. شما باید یک مایل کامل به سمت موسیقی پر انرژی بروید که شما را مجبور می کند یک قدم سریع بردارید.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و پیش بینی ترافیک را در پیش رو داشته باشید (احتمالاً آب و هوای بد ، روزهای تاریک یا کسالت). برای ایجاد انگیزه و تمرین به برنامه FitOn بروید تا به شما کمک کند. گام برداشتن در جهت اهداف خود را ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید