از دست دادن چربی برای احمق ها – با این نکات چربی سوزی، هورمون های کاهش چربی خود را باز کنید

بیشتر افراد به دلیل متابولیسم غیرمولد کند اضافه وزن دارند. یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که افراد دارای اضافه وزن به آن عادت می‌کنند این است که بد غذا می‌خورند مانند گنجاندن غذاهای ناخواسته با قند بالا در رژیم غذایی و خوردن آنها در زمان‌های نامناسب. در حالی که بد غذا می خورید، بدن شما به حالت ذخیره چربی می رود و تا آنجا که می تواند ذخیره می کند. وقتی غذاهای اشتباه می خورید سطح انرژی شما کاهش می یابد و ناسالم می شوید.

در اینجا چند نکته ساده برای باز کردن بزرگترین هورمون های چربی سوز وجود دارد که بدن شما را به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می کند.

شما نباید غذاهای فرآوری شده با چربی بالا مصرف کنید، این امر منجر به افزایش سطح قند شما می شود و بدن شما را به یک دستگاه ذخیره سازی تبدیل می کند. رژیم غذایی شما باید حاوی کربوهیدرات های پیچیده با فیبر بالا باشد که انرژی را در طول روز آزاد می کند. بعید است که کربوهیدرات های پیچیده به عنوان چربی ذخیره شوند. این کربوهیدرات‌های خوب سطح قند خون مناسبی را برای تولید هورمون‌های چربی‌سوز فراهم می‌کنند که متابولیسم شما را افزایش می‌دهد

بیشتر بخورید. این باعث می شود بدن شما با غذاهای بیشتری سازگار شود و به شما کمک کند چربی سوزی موثرتری داشته باشید. بدن شما تا آنجا که می تواند می سوزد، بنابراین ارائه وعده های غذایی کوچک و بسیار مغذی به شما کمک می کند تا سریعتر چربی را کاهش دهید. سعی کنید از قندهای فرآوری شده و غذاهای فرآوری شده پرهیز کنید، این امر سرعت کاهش چربی و متابولیسم شما را کاهش می دهد.

درک اینکه بدن شما چگونه کار می کند و چربی را ذخیره می کند می تواند برای کاهش وزن موثر شما ضروری باشد. اگر غذاهای صحیح را در زمان های صحیح بخورید، در تمام روز هورمون های چربی سوزی خواهید داشت. این فقط این است که چه نوع رژیم غذایی شامل این نوع اطلاعات است؟ باید بدانید که استرس چگونه می‌تواند بر هورمون‌های بدن شما تأثیر بگذارد و هورمون‌های شما را به حالت ذخیره‌سازی چربی تغییر دهد. شما باید سطح استرس را کاهش دهید، این به تعادل هورمون های شما کمک می کند.

رژیم لاغری سریع