آیا زود بیدار شدن شما را خوشحال تر می کند؟


زود از رختخواب بلند شوید. زود بیدار شو آیا این گفته درست است؟ آیا مردم صبح ها شادتر هستند و احتمال موفقیت بیشتر است؟ بیایید دریابیم. آیا شما پرنده اولیه هستید؟ جغد شب باشد یا نباشد. بیاموزید که چگونه بیدار شدن از خواب در صبح بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

علم درباره زود بیدار شدن چه می گوید؟

به تازگی مطالعه 2021 در Jama Psychiatry منتشر شد افرادی که یک ساعت زودتر از خواب بیدار می شوند 23 درصد کمتر دچار علائم افسردگی می شوند. این کاهش ریسک می تواند به دو دلیل باشد. اگر زود بخوابید ، افرادی که زود بیدار می شوند بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند. این نور طبیعی خورشید تعادل ما را تجدید می کند. ریتم شبانه روزینمی تواند وقتی چرخه خواب ما همزمان باشد ، متوجه می شویم که دو عامل م directlyثر بر افسردگی بر خواب و خلق و خو تأثیر می گذارد. بنابراین هرچه بیشتر نور خورشید در طول روز دریافت کنید ، بهتر است. هرچه شب بیشتر بخوابید ، شادتر خواهید بود.

ثانیاً ، افرادی که زودتر از خواب بیدار می شوند تمایل دارند در طول صبح کمتر احساس خستگی و استرس کنند. با این حال ، زود بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد تا آرام قهوه صبح خود را میل کنید. حتی آماده کردن ناهار و عرق کردن می تواند سریع باشد. مهم نیست که چگونه وقت خود را صرف می کنید ، آن ساعت اضافی شادی محض است. همچنین از استرس دیر دویدن و عدم آمادگی دوری کنید.

بنابراین آیا مردم صبح ها شادتر هستند؟ ما تنها بر اساس این عوامل به YES رای می دهیم. اما ارزش این را دارد که بدانید زود بیدار شدن شما را بهتر می کند. زیرا در پایان روز ، همه یکسان نیستند. این درباره این است که بدانید چه چیزی برای شما و شیوه زندگی شما بهتر عمل می کند.

مربوط: 9 گام برای بازگرداندن ریتم شبانه روزی خود به مسیر اصلی

مرد صبح؟ این هک ها را امتحان کنید

همه افراد صبحگاهی نیستند. البته. اگر خود را جغد شب می شناسید ، از این هک ها برای آموزش بدن خود در برنامه جهت صبح استفاده کنید. قبل از اینکه بفهمید زود بیدار می شوید.

شماره 1 با آن قهوه های عصرانه خداحافظی کنید

کافئین می تواند تا هشت ساعت در سیستم شما بماند. این بدان معناست که شما باید بعد از ظهر برای قهوه بروید. اگر در طول روز قهوه می نوشید ، خود را به چالش بکشید تا آخرین فنجان خود را حداکثر تا ساعت 1 یا 2 بعد از ظهر به پایان برسانید. بهتر است ساعت قطع خود را روی ظهر قرار دهید. به این ترتیب بدن شما در بهترین وضعیت قرار دارد تا بین ساعت 8 تا 10 شب یک خواب راحت داشته باشد.

بعد از ظهرها 20 دقیقه پیاده روی کنید تا انرژی خود را افزایش دهید. یک میان وعده سالم بخورید. یا زمانی را صرف ورزش سبک کنید.

شماره 2 قبل از شب آماده شوید

هنگام تلاش برای ایجاد عادات جدید ، آمادگی اصلی است. این کار به شما کمک می کند تا با آماده سازی همه چیزهایی که برای بیدار شدن در شب گذشته لازم است ، دوباره بخوابید.

  • ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید
  • لباس های خود را تنظیم کنید
  • یک صبحانه مقوی تهیه کنید
  • ترتیب دهید که قهوه شما در زمان بیدار شدن برنامه ریزی شده آماده شود
  • حداقل هفت ساعت بخوابید. بنابراین زود به رختخواب بروید.

با خود ببرید؟ اطمینان حاصل کنید که برنامه های فعالی برای آماده سازی خود برای خواب دارید. وقتی این هک های ساده را دنبال می کنید به ما اعتماد کنید. صبح زود بیدار شدن راحت تر و راحت تر خواهد بود.

شماره 3: خواب مناسب داشته باشید

خواب شما زنده و سالم است. هر شب ساعت مشخصی بخوابید و هر روز صبح همان ساعت از خواب بیدار شوید. هرچه بیشتر به این روال پایبند باشید ، سازگاری بدن شما راحت تر خواهد بود. نتیجه؟ وقتی از خواب بیدار می شوید شادتر می شوید.

بهترین روش برای ماندن در رختخواب چیست؟ یک برنامه روتین عصرانه ایجاد کنید. تلفن خود را خاموش کنید ، یک نفس عمیق بکشید و واقعاً سعی کنید قبل از خواب مراقب عصر خود باشید.

مدیتیشن می کنید. یک مجله ؛ یا با نوشیدن یک فنجان چای ، چیزی را پیدا کنید که برای شما جالب باشد. برنامه های شبانه نه تنها خواب زود را تشویق می کند ، بلکه به بدن شما کمک می کند تا سریعتر بخوابد.

مربوط: به گفته یک متخصص خواب ، بایدها و نبایدهایی برای بهترین خواب شبانه شما وجود دارد.

شماره 4 از کوچک شروع کنید

نیازی نیست زودتر با خفاش بیدار شوید. در حقیقت، برای بدن شما آسان تر است که برنامه خود را به آرامی تنظیم کنید تا اینکه یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید. مثلا، می توانید فردا 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. سپس روز بعد 30 دقیقه زودتر. و به آرامی و به طور منظم در مسابقه برنده شوید. من می خواهم سعی کنم زنگ بیداری بلند مدت را اجرا کنم تا واقعاً مزایای آن را بدست آورم.

شماره 5 این کار را صبح انجام دهید

چرا مردم صبح ها شادتر هستند؟ اغلب پرندگان اولیه یک روال صبحگاهی دارند که به آنها کمک می کند تا در روز خود موفق شوند.

وقتی به این فکر می کنید که کجا بروید ، روی لذت بردن از صبح تمرکز کنید. مثلا، می توانید یک روال صبحگاهی پر از چیزهایی که اهداف شما را پشتیبانی می کند ، ایجاد کنید.

  • یک صبحانه مقوی بخورید
  • سلامت روحی و جسمی را با یک تمرین صبحگاهی سرگرم کننده در اولویت قرار دهید
  • با تمرکز حواس را تمرین کنید
  • برای آرام کردن ذهن خود بخوانید یا ضبط کنید
  • هنگام برداشتن قدم های صبحگاهی ، سگ خود را برای هوای تازه پیاده روی کنید
  • هر کاری که می خواهید انجام دهید به شما کمک می کند تا برای یک روز خوب آماده شوید. از

مربوط: به محض اینکه 15 دقیقه صبح پیاده روی کردم ، صبح خود را شروع کردم. این با سلامتی من چه کرد؟

شماره 6 احساسات و انرژی خود را دنبال کنید

حتی اگر مردم صبح ها شادتر باشند ، آیا صبح هم شادتر هستند؟ این همیشه باید اولویت شماره یک باشد. وقتی از خواب بیدار می شوید ، عادت کنید که سطح احساسات و انرژی خود را بنویسید. به این ترتیب می توانید پیگیری کنید که آیا بیدار شدن زودهنگام به بهبود شما کمک می کند یا خیر. علاوه بر این، خوب است به خودتان نگاه کنید و ببینید کجا می توانید سلامت کلی خود را ارتقا دهید.

آیا مردم صبح ها شادتر هستند؟؟ زود بیدار شوید تا بفهمید چه احساسی دارید.

در پایان روز ، همه یکسان نیستند. مهمترین چیز این است که یک شیوه زندگی سالم پیدا کنید که به شما بهترین احساس را می دهد. تلاش برای انجام این کار ضرری ندارد. 15 دقیقه قبل از خاموش شدن زنگ ساعت ببینید روز شما چگونه خواهد بود. شما هرگز نمی دانستید. شما ممکن است فرد صبح باشید.

دیدگاهتان را بنویسید