آیا خوردن شش وعده در روز متابولیسم را افزایش می دهد؟


وقتی اکثر مردم مدل جدیدی را شروع می کنند ، از هر 10 نفر 9 نفر سه وعده غذایی معمولی می خورند. با 2 میان وعده یا 3 وعده غذایی اصلی و 3 میان وعده شروع کنید. چرا؟ زیرا این همان چیزی است که حکومت نظامی در جهان به ما پیشنهاد کرده است. با این حال ، اثبات نشده است که این رژیم م theثرترین است.

تحقیقات نشان می دهد فردی که به همان میزان در 24 ساعت کالری مصرف می کند ، در روز سوم نسبت به فردی که در روز سوم غذا می خورد ، از نظر متابولیسم تفاوتی ندارد.

بنابراین چرا این فکر را می کنم که من شش وعده غذا در روز برای تقویت هضم غذا می خورم؟ آفرین! بسیاری از بازدیدکنندگان شنیده اند که “اگر هر 2-3 ساعت غذا نخورید ، بدن شما گرسنه می شود و به جای استفاده از غذا برای تولید انرژی ، چربی ذخیره می کند.”

اجازه دهید ما به شما اطمینان دهیم این اتفاق در مدت کوتاهی رخ نمی دهد.

پاسخ ساده به اینکه چرا این موضوع اینقدر محبوب است؟ نفرت تغذیه ای و افسانه هایی که هرگز نمی میرند

به من بگویید که در حین کار برای بسیاری از مشتریانم چه می بینم.

به نظر می رسد برای سازگاری و کاهش خطر کلی خوردن سه وعده در روز (سازگاری ، خوردن کالری بیشتر) بهترین کار را می کند.

در حقیقت، هربار که غذا می خوریم ، فرصتی برای پرخوری وجود دارد. به خصوص اگر ما تمام روز گرسنه باشیم. وقتی فرصت شد ، تا سیر می شویم (معمولاً وقتی اغلب غذاهای بزرگتر می خوریم) ؛ ممکن است کالری کمتری مصرف کنیم.

بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، یک حالت آرامش بخش داریم.

چقدر زمان برای غذا یا میان وعده بعدی باقی مانده است؟

آیا باید دو وعده شام ​​بسته بندی کرده و آنها را با خود به محل کار در ساعت 5 بعد از ظهر ببرم؟

من باید یک ساعت همراه داشته باشم تا بدانم دقیقاً چه موقع باید غذا بخورم.

به نظر می رسد خوردن سه وعده غذایی بزرگتر در روز بسیار مفید است. این باعث می شود که ما احساس “سیری” و “سیری” داشته باشیم نه اینکه آنقدر غذا بخوریم که معده خود را ببندیم. وقتی صحبت از غذا می شود ، آزادی احساسی بیشتری داریم. بنابراین بدن ما در حال حاضر 6-5 ساعت قبل از گفتن آن است ، بنابراین ما همیشه در مورد وعده غذایی بعدی فکر نمی کنیم باز گرسنه ام!

این می تواند نمایشی برای شما باشد.

اما این همین است آزادی! مخصوصاً برای کسانی که مدتهاست به “دوران نظامی” و “محدودیت” فکر می کنند.

به همین دلیل ، ما هنوز مشتریان زیادی داریم که احساس می کنند به سه وعده غذا نیاز دارند بزرگ است سپس 2-3 میان وعده بخورید. اما اگر غذا بر روز شما غالب است و به نظر نمی رسد سیر شده اید ، این می تواند تغییر کند.

چالش ما برای شما این است

چه احساسی دارید که به جای یک وعده غذایی کوچک در روز از یک میان وعده بزرگتر استفاده کنید؟ متوجه خواهید شد که این ترفند ساده برای شما تغییر دهنده بازی است.

انشالله شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید